Δημιουργία και ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας στις σύγχρονες επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης Vodafone
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εταιρική κουλτούρα ; Επιχειρηματική οργάνωση ; Διοίκηση και οργάνωση ; Στρατηγικός σχεδιασμόςΠερίληψη
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η περιγραφή της έννοιας της κουλτούρας, της σπουδαιότητάς της, των βασικών συστατικών μερών της και του ρόλου που διαδραματίζει στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Επιπλέον, επιδιώκεται να γίνει εμφανής ο ρόλος της εσωτερικής επικοινωνίας, μιας λειτουργίας που ασχολείται με τις ανθρώπινες σχέσεις και συμβάλλει στην εξασφάλιση της εναρμόνισης των εργαζομένων με την εταιρική κουλτούρα. Μεγάλο μέρος της εσωτερικής επικοινωνίας καταλαμβάνει η εισαγωγή των εργαζομένων στην εταιρία, μια διαδικασία που στοχεύει στην οικειοποίηση των νεοεισερχομένων με το εργασιακό περιβάλλον και στη μύηση τους στις νόρμες, τις αξίες και τις συμπεριφορές του οργανισμού. Η μέθοδος προσέγγισης που ακολουθήθηκε στην εργασία αφορά στη συλλογή, ανάλυση και σύνθεση στοιχείων που συγκεντρώθηκαν από πληθώρα βιβλίων, άρθρων και ηλεκτρονικών πηγών. Τα συγγράμματα αποτελούν δημιουργήματα Ελλήνων και ξένων μελετητών.