dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Αραπάκης, Ηλίας Χ. | |
dc.date.accessioned | 2013-03-06T10:51:16Z | |
dc.date.available | 2013-03-06T10:51:16Z | |
dc.date.issued | 2013-03-06T10:51:16Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5249 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή γίνεται παρουσίαση μιας εκπαιδευτικής ιστοσελίδας στον κλάδο των μαθηματικών για παιδιά A’ και Β’ τάξης δημοτικού και συγκεκριμένα για τις 4 βασικές πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό, διαίρεση). Αρχικά γίνεται αναφορά στην έννοια του εκπαιδευτικού λογισμικού, τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με την παραδοσιακή διδασκαλία, τα είδη του εκπαιδευτικού λογισμικού που υπάρχουν, τα είδη και μεθόδους αξιολόγησής του και τον ποιοτικό του έλεγχο ως εισαγωγή. Στη συνέχεια γίνεται μία ανασκόπηση πεδίου και το πού βρισκόμαστε στην παρούσα χρονική περίοδο. Επίσης γίνεται αναφορά στην ανάλυση και το σχεδιασμό γενικότερα για το εκπαιδευτικό λογισμικό και ιδιαίτερα για την εφαρμογή. Στη συνέχεια περιγράφεται σε εκτενές κεφάλαιο η λειτουργία της ιστοσελίδας, η σύγκρισή της με παρόμοιες εφαρμογές που υπάρχουν και τέλος δίνονται κάποια συμπεράσματα σχετικά με την ανάπτυξη της ιστοσελίδας. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Μαθηματικά -- Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Εκπαίδευση από απόσταση | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | |
dc.subject | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια | |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό στον τομέα των μαθηματικών για παιδιά Α' και Β' τάξεως δημοτικού | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5249 | |
dc.identifier.call | 510.78 ΑΡΑ | |
dc.description.abstractEN | In this study there will be a presentation of an educational website in the field of mathematics for kids of the first and second class of primary school and specifically the 4 basic operations (addition, subtraction, multiplication, division). Initially, it will mention the definition of educational software, its advantages against the traditional teaching, the kinds of educational software that there are, the kinds and methods of its evaluation and the quality checking as introduction. Furthermore, it will make a review and it will mention to which level we have reached nowadays concerning the educational software. There will be a reference to Analysis and Design generally for the educational software and also for the website that it developed. Later, the operation of the website will be described in a later chapter, its comparison with similar applications and finally it will reach in some conclusions for the development of the website. | |