dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Πολύζου, Δήμητρα Γ. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-17T06:03:09Z | |
dc.date.available | 2012-10-17T06:03:09Z | |
dc.date.issued | 2012-10-17T06:03:09Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5057 | |
dc.description.abstract | Το Θέμα της μεταπτυχιακής διατριβής που παρουσιάζεται στο παρόν κείμενο, είναι η διερεύνηση, η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός λογισμικού, με το όνομα PlaySchool, που έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και που στοχεύει στην εκμάθηση των κλασματικών και δεκαδικών αριθμών (αναφέρονται στο βιβλίο των Μαθηματικών ΣΤ Δημοτικού). Τα κεφάλαια ξεκινούν με πρώτη την ανασκόπηση πεδίου δηλαδή την αναζήτηση της ουσίας του ορισμού «Εκπαιδευτικό Λογισμικό» καθώς και την παρουσίαση των διαφόρων εκπαιδευτικών λογισμικών που κυκλοφορούν και χρησιμοποιούνται στην ελληνική παιδεία. Επακολουθεί η ανάλυσή τους και ο έλεγχος της ποιότητάς τους. Δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών λογισμικών, στους τύπους της αξιολόγησης καθώς και στον ορισμό της ποιότητας ενός εκπαιδευτικού λογισμικού. Στη συνέχεια, καταλήγει στα τελευταία κεφάλαια να περιγράφει αναλυτικά την λειτουργία του λογισμικού PlaySchool, την δυνατότητα για επέκταση των λειτουργιών του και των δραστηριοτήτων του και καταγράφονται κάποια γενικά συμπεράσματα. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Λογισμικό εφαρμογών -- Ανάπτυξη | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό: "PlaySchool" | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5057 | |
dc.identifier.call | 371.334 ΠΟΛ | |
dc.description.abstractEN | The main interest and the topic of the master dissertation which is presented here, is the investigation, analysis, design and implementation of a software called PlaySchool, which is educational and aimed at learning the fractional and decimal numbers (mentioned in the book of F Elementary Mathematics). The chapters begin with a review of the search field, that is, seeking the substance of the definition "Educational Software" and give a presentation of the various educational software marketed and used in the Greek culture. What is really important for the whole master work is the evaluation of educational software, the types of evaluation and the definition ‘Quality of educational software’. Then it reached the last chapters to describing in detail the operation of the software PlaySchool, the ability to expand its functions and activities and record some general conclusions. | |