dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Κασσελούρης, Απόστολος Ν. | |
dc.date.accessioned | 2012-10-11T05:52:19Z | |
dc.date.available | 2012-10-11T05:52:19Z | |
dc.date.issued | 2012-10-11T05:52:19Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5046 | |
dc.description.abstract | Η αλματώδης και συνεχής ανάπτυξη της πληροφορίας και η ταχύτητα μετάδοσής της, έχει δημιουργήσει σημαντικές εξελίξεις σε πολλούς τομείς, όπως και στην εκπαίδευση. Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών ως γνωστικά εργαλεία και ως συστήματα, επιτρέπουν τη συμβολική έκφραση και οικοδόμηση εννοιών και γνώσεων. Επιλέχθηκε ένα θέμα από το μάθημα της «Μελέτης του Περιβάλλοντος», το οποίο μέσα από διερευνητικές μεθόδους προσεγγίζει τις ενότητες «Φυτά-Ζώα-Πολιτισμός». Ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των μαθητών με στόχο μια αναζήτηση και καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας μεταξύ τους. Κυρίαρχο ρόλο στην οικοδόμηση των εννοιών έχουν οι δραστηριότητες με βασικό χαρακτηριστικό τη συνεργατική διερεύνηση, την ανακαλυπτική διαδικασία και τη δημιουργική σκέψη. Δίνεται έμφαση, ώστε οι μαθητές να αναπτύξουν κάποιες ήδη υπάρχουσες γνώσεις σχετικά με το περιβάλλον στο οποίο ζουν. Το εκπαιδευτικό λογισμικό «Εξερευνώ τον τόπο μου» απευθύνεται κυρίως στους μαθητές της Β’ τάξης Δημοτικού και εντάσσεται στο μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Περιβάλλον | |
dc.subject | Πολιτισμός | |
dc.subject | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | |
dc.title | Εξερευνώ τον τόπο μου | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5046 | |
dc.identifier.call | 371.334 ΚΑΣ | |
dc.description.abstractEN | The enormous and continuous development of information as well as the speed of its transmission has created important evolutions in various fields, including education. The use of the technology of informatics and communications as cognitive tools and systems, allows for the symbolic expression and construction of meanings and knowledge. A topic was chosen from the subject of “Environmental Studies” which, through exploratory methods, deals with the units of Plants-Animals-Culture. It activates pupils’ interest, while simultaneously seeks and cultivates the spirit of cooperation among them. Activities whose main characteristic is the cooperative exploration, the inventive procedure and the creative stream of thought play a vital role in the construction of concepts. Emphasis is placed on students developing their already existing knowledge, concerning the environment in which they live. The educational software “Exploring my homeland”, is directed to pupils of the 2nd Grade of Elementary School and is part of the framework of the Environmental Studies. | |