Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διατριβές"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ... -
Η επίδραση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων
(2007-08-23)Η παρούσα διδακτορική διατριβή εστιάζεται και ερευνά την υπόθεση ότι η πανεπιστημιακή εκπαίδευση αποτελεί το μέσον για την ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τη βελτίωση των διαρθρωτικών αδυναμιών ... -
Μεθοδολογία διαμόρφωσης αποτελεσματικών χαρτοφυλακίων : η περίπτωση της ελληνικής αγοράς αμοιβαίων κεφαλαίων
(2007-08-21)Η τοποθέτηση κεφαλαίων σε Α/Κ, αποτελεί μια ιδιαίτερα ελκυστική επένδυση για θεσμικούς επενδυτές, ιδιώτες και συνταξιοδοτικά ταμεία. Η παρούσα διατριβή, βασισμένη στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, κάνει ένα βήμα περαιτέρω από ...