Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΜαυρομματάκη, Σταυρούλα Σ.
dc.date.accessioned2012-09-25T06:18:26Z
dc.date.available2012-09-25T06:18:26Z
dc.date.issued2012-09-25T06:18:26Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4966
dc.description.abstractΟΙ συνεχείς εξελίξεις στο χώρο του διαδικτύου ήταν αδύνατο να μην επιφέρουν αλλαγές και στο χώρο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Οι τεχνολογίες Web 2.0, όπως τα blogs, τα wikis, social networks κ.α., δεν άργησαν να αξιοποιηθούν και στο πεδίο της εκπαίδευσης εμπνέοντας έναν νέο χώρο, αυτόν του Education 2.0. Τα Wikis ξεχώρισαν λόγω των πολλών δυνατοτήτων που προσφέρουν, όταν χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια καλά σχεδιασμένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Με τη χρήση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε συνδυασμό με το μοντέλο Μάθησης που βασίζεται σε Προβλήματα (Problem Based Learning), ο εκπαιδευόμενος αναλαμβάνει το ρόλο του ερευνητή, συμμετέχοντας ενεργά στη διαδικασία απόκτησης της γνώσης, αλλά συγχρόνως καλλιεργεί την επιστημονική και κριτική του σκέψη, απαραίτητα εφόδια για την καθημερινή ζωή του. Ειδικότερα στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται εφαρμογή της χρήσης των Wikis από μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο μάθημα της Πληροφορικής, μέσα σε ένα συνεργατικό περιβάλλον που στηρίζεται στη Μάθηση βασισμένη σε Προβλήματα. Αξιολογείται το μαθησιακό αποτέλεσμα των μαθητών που διδάχτηκαν σύμφωνα με το μοντέλο της Μάθησης βασισμένης σε Προβλήματα με χρήση Wikis (πειραματική ομάδα), σε σχέση με αυτούς που διδάχτηκαν την ίδια ενότητα με την παραδοσιακή διδασκαλία (ομάδα ελέγχου). Επιπλέον, γίνεται προσπάθεια να αποτιμηθεί η ενεργή συμμετοχή των μαθητών στην πλατφόρμα του Wiki.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση από απόσταση
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια
dc.subjectWikis (Computer science)
dc.subjectBlogs
dc.titleΣχεδιασμός μαθημάτων με χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων μάθησης για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.334 ΜΑΥ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»