dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Παπαμιχαήλ, Χριστίνα Γ. | |
dc.date.accessioned | 2012-09-04T08:53:37Z | |
dc.date.available | 2012-09-04T08:53:37Z | |
dc.date.issued | 2012-09-04T08:53:37Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4910 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της ελληνικής μυθολογίας σε μαθητές. Βασικό στοιχείο όλης της εφαρμογής αποτελεί η προσαρμοστικότητα του λογισμικού στις ανάγκες του χρήστη. Ο χρήστης εφόσον περάσει το τεστ, μπορεί να διαβάσει όλο το διαθέσιμο υλικό του επόμενου κεφαλαίου καθώς επίσης και να διεξάγει κάποιο τεστ. Τόσο κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης όσο και της εξέτασης το σύστημα καθοδηγεί το μαθητή στη συγκέντρωση έτσι ώστε να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα. Υπάρχει δυνατότητα για την αποθήκευση τόσο των αποτελεσμάτων του χρήστη όσο και του χρόνου μελέτης αλλά και των κινήσεων που λαμβάνουν χώρα από τον ίδιο και τον καθιστούν αναποφάσιστο. Στόχος είναι η όσο το δυνατόν πιο σωστή ενημέρωση σχετικά με την απόδοση του χρήστη μέσω μηνυμάτων που εμφανίζονται κατά την ολοκλήρωση του τεστ. Μετά την διεξαγωγή του τεστ το σύστημα γίνεται ιδιαιτέρως προσαρμοστικό αφού παροτρύνει το χρήστη ή τον αποτρέπει στη συνέχιση του επόμενου κεφαλαίου εμφανίζοντας συγκεκριμένα μηνύματα αλλά και εικονίδια. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | |
dc.subject | Μυθολογία, Ελληνική | |
dc.subject | Μάθηση | |
dc.title | Εκπαιδευτικό λογισμικό εκμάθησης της ελληνικής μυθολογίας | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4910 | |
dc.identifier.call | 371.397 ΠΑΠ | |
dc.description.abstractEN | This thesis is educational software which leads students to learn the greek mythology. The adaptability of the software for the students’ needs is one of the outstanding elements. If students succeed the test, they can learn the available manual and do the next one. The software guides students to be concentrated not only on studying but also on doing a test. The database stores the results of tests, the time that students spent on studying and actions of undecided students. The target of the thesis is the best information for students’ performance through different messages. The software becomes more adaptive after a test because it urges or disinclines students on continuing test through messages and icons | |