dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Ζούγρης, Αναστάσιος Π. | |
dc.date.accessioned | 2012-05-31T10:27:41Z | |
dc.date.available | 2012-05-31T10:27:41Z | |
dc.date.issued | 2012-05-31T10:27:41Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4798 | |
dc.description.abstract | Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής αναπτύχθηκε μία εφαρμογή για την εκμάθηση της ώρας που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5-9 ετών. Η εφαρμογή αυτή υλοποιεί μοντελοποίηση και προσαρμοστικότητα χρηστών. Το κεφάλαιο 2 αποτελεί μία εισαγωγή στην εξατομικευμένη διδασκαλία και ακολουθεί μία επισκόπηση των πεδίων της μοντελοποίησης και της προσαρμοστικότητας στο κεφάλαιο 3. Στα κεφάλαια 4 και 5 γίνεται μία ανάλυση της ανάγκης για την εφαρμογή TicTac και μία εμβάθυνση στις τρέχουσες υπάρχουσες λύσεις. Η λειτουργικότητα της εφαρμογής καθώς και αναλυτικά σενάρια χρήσης περιγράφονται στο κεφάλαιο 6. Ότι αφορά την υλοποίηση και τον σχεδιασμό της εφαρμογής και της βάσης δεδομένων συγκεντρώνεται στο κεφάλαιο 7. Πιθανές επεκτάσεις και συμπεράσματα υπάρχουν στο κεφάλαιο 8 και βιβλιογραφία στο 9. Στο κεφάλαιο 10 περιλαμβάνεται ο κώδικας που χρησιμοποιήθηκε για την υλοποίηση και χωρίζεται ανά κλάση ή φόρμα. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός | |
dc.subject | Time management -- Computer programs | |
dc.title | TicTac: εκπαιδευτική εφαρμογή εκμάθησης της ώρας με μοντελοποίηση χρηστών σε προσαρμοστικό περιβάλλον | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4798 | |
dc.identifier.call | 005.1 ΖΟΥ | |
dc.description.abstractEN | During this master thesis implementation, an application was developed, with the objective to teach time to children of age 5-9 years. This application implements modeling and user adaptability. Chapter 2 is an introduction to individualized teaching, followed by an overview of the fields of modeling and adaptability in Chapter 3. In Chapters 4 and 5 is an analysis of the need to implement TicTac and deepening current solutions. The functionality of the application and usage scenarios are described in detail in Chapter 6. All implementation and application design issues and the database development are covered in Chapter 7. Possible extensions and conclusions are in Chapter 8 and the literature in Chapter 9. Finally Chapter 10 contains the code used to implement TicTac and is divided by class or form. | |