dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Δουμένη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2012-05-23T11:11:23Z | |
dc.date.available | 2012-05-23T11:11:23Z | |
dc.date.issued | 2012-05-23T11:11:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4777 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή προτείνει μία διδακτική παρέμβαση με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων του μαθητή στη δημιουργική επίλυση προβλήματος (Creative Problem Solving - CPS). Για να επιτευχθεί ο παραπάνω στόχος, το όλο εγχείρημα (θεωρία, εκπαιδευτικό σενάριο και πιλοτικό σεμινάριο) στηρίζεται στους παρακάτω βασικούς άξονες: στη συνεργατική διαδικασία και μάθηση, στη στρατηγική διδασκαλίας των έξι καπέλων σκέψης (Six Thinking Hats), σ' ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο πλαίσιο, στην αξιολόγηση ηλεκτρονικού παιχνιδιού, στο μάθημα του προγραμματισμού υπολογιστών και αλγοριθμικής σκέψης. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Group work in education | |
dc.subject | Team learning approach in education | |
dc.subject | Επίλυση προβλημάτων | |
dc.title | Ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικής επίλυσης προβλήματος | |
dc.type | Master Thesis | |
dc.identifier.call | 371.397 ΔΟΥ | |
dc.description.abstractEN | This paper proposes a teaching intervention in order to develop students’ skills through creative problem solving (CPS) instructional model. To achieve this objective, the whole attempt (theory, training script and pilot seminar) is based on the following major areas: the collaborative process and learning, the teaching strategy of Six Thinking Hats (Dr. De Bono), the technology-supported framework, the evaluation of a computer game, the course of computer programming and algorithmic thinking. | |