dc.contributor.author | Λουδάρος, Εμμανουήλ Α. & Ε. | |
dc.date.accessioned | 2012-04-02T10:47:39Z | |
dc.date.available | 2012-04-02T10:47:39Z | |
dc.date.issued | 2012-04-02T10:47:39Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4655 | |
dc.description.abstract | Η Ανώτερη Ναυτική Εκπαίδευση επιδιώκει την παροχή όλων των απαραίτητων εκείνων γνώσεων για τη δημιουργία Αξιωματικών, έτοιμων και ικανών να επανδρώσουν την Εμπορική Ναυτιλία της Ελλάδας, έναν τόσο σημαντικό και αυτόνομο κλάδο της Εθνικής μας Οικονομίας. Από τα μέσα του 18ου αιώνα έως και τις μέρες μας η Ναυτική Εκπαίδευση πέρασε από αρκετά διαφορετικά στάδια. Σήμερα, στην χώρα μας παρέχεται Ανώτερη Ναυτική Εκπαίδευση διάρκειας 4 ετών, ενώ η φοίτηση εναλλάσσεται μεταξύ θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης, γνωστή ως σύστημα των Sandwich Courses. Με το πέρας των σπουδών χορηγούνται ο τίτλος σπουδών καθώς και το αποδεικτικό ικανότητας Αξιωματικού Ε.Ν. Γ’ Τάξης. Από το 2005 και μετά σημαντικές αλλαγές σημειώνονται στην Ανώτερη Ναυτική Εκπαίδευση όπως, η ελεύθερη εισαγωγή των γυναικών σε αυτήν, η ελεύθερη επιλογή από πλευράς σπουδαστή τύπου φοίτησης (εσωτερική ή εξωτερική), η αλλαγή ποσοστώσεων στις ανά Ειδικές Κατηγορίες και η ανταλλαγή πληθυσμών μεταξύ τους, η πιο πρόσφατη στροφή των νέων για εισαγωγή τους στην Ανώτερη Ναυτική Εκπαίδευση. Τα αντικείμενα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία, προσφέρονται για μετέπειτα μελέτη, δεδομένου ότι οι αλλαγές αυτές εστιάζουν κυρίως στην πενταετία 2005-2009, χρονικό διάστημα ικανό να μας ενημερώσει μόνο για την εισαγωγή και όχι για την εξαγωγή νέων από την Ανώτερη Ναυτική Εκπαίδευση. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτική εκπαίδευση -- Ελλάδα | |
dc.subject | Εκπαίδευση των γυναικών | |
dc.title | Ανώτερη ναυτική εκπαίδευση στην Ελλάδα - συμπεράσματα από την ανάλυση των εισαγωγικών αποτελεσμάτων στις Α.Ε.Ν. (2005-2009) | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4655 | |
dc.identifier.call | 387.09495 ΛΟΥ | |
dc.description.abstractEN | Maritime Education aims at the provision of all the appropriate knowledge, which leads to the creation of those Navigation Officers, who are in every way ready and able to man the Merchant Marine of Hellas. Merchant Marine is one of great importance and, moreover, independent branch of the Hellenic Economy. From the middle of the 18th century Maritime Education has been continuously evolved. Nowadays, studies in it are alternated between theoretical and practical skills, a system known as Sandwich Courses, which last for 4 years. By finishing the studies the graduates attain both Academy Certificate and Certificate of Officer Class C’. Since 2005 several changes have been took part, such as the free participation of woman, free choice of the students concerning either inside or outside way of studying, a differentiation of the percentages to the Special Categories of the candidates and the internal exchange of those populations, and finally, the last positive tense of youth for joining the Maritime Academies. The subjects referring to this paper are offered for further study, taking as granted that the latest changes have been focusing in the last half decade 2005-2009. The above period is able to inform us just for the number of students succeeding in and not for the number succeeding out. | |