Μελέτη σκοπιμότητας για ίδρυση εταιρείας εισαγωγής έτοιμων ενδυμάτων
Master Thesis
Συγγραφέας
Τσιναρίδου, Μαρία
Ημερομηνία
2012-02-08Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ένδυση και ενδύματα -- Βιομηχανία και εμπόριο -- Ελλάδα ; Ένδυση και ενδύματα -- Διοίκηση και οργάνωση ; Επιχειρηματικός προγραμματισμόςΠερίληψη
Η βασική ιδέα για την πραγματοποίηση της παρούσας μελέτης αφενός, και ολόκληρου του επενδυτικού σχεδίου αφετέρου, ξεκίνησαν από τη διαπίστωση ενός πολύ σημαντικού κενού που φαίνεται να υπάρχει στην εγχώρια αγορά και ολόκληρο τον κλάδο των ενδυμάτων. Η ανταγωνιστικότητα που υπάρχει ανάμεσα στις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα διαμόρφωσαν μια κατάσταση εγκλωβισμού και αποκλεισμού των καταστημάτων ρούχων από τα διαθέσιμα brands των ενδυμάτων. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, η παρούσα μελέτη καλείται να διαπιστώσει κατά πόσο είναι σκόπιμο να ιδρυθεί μια νέα εταιρεία (όχι ιδιαίτερα μεγάλου μεγέθους), η οποία θα μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της (καταστήματα ενδυμάτων) τα best seller χωρίς κανένα περιορισμό και δεσμεύσεις.