Στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Master Thesis
Συγγραφέας
Ντινόπαπα, Ελένη Β.
Ημερομηνία
2011-11-09Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Επιχειρήσεις, Μικρομεσαίες ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Επιχειρηματικός προγραμματισμός ; Διοίκηση και οργάνωση ; ΞυλοβιομηχανίαΠερίληψη
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και σημαντικά πεδία της διοίκησης των επιχειρήσεων αποτελεί το στρατηγικό μάνατζμεντ, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, καθώς επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης. Τα τελευταία χρόνια, το ενδιαφέρον για το στρατηγικό μάνατζμεντ αυξάνεται. Αυτό συμβαίνει όχι μόνο γιατί εμφανίζονται νέες θεωρίες προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα του επιχειρηματικού περιβάλλοντος αλλά και γιατί αναγνωρίζεται όλο και πιο πολύ η συμβολή του στην επίτευξη ανώτερης επίδοσης από μια επιχείρηση. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σαν στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του στρατηγικού μάνατζμεντ τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Η εργασία αποτελείται από έξι κεφάλαια και χωρίζεται σε δυο μέρη: α) στη θεωρητική προσέγγιση του στρατηγικού μάνατζμεντ και β) στη μελέτη περίπτωσης (case study) της μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης Import Wood η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο των ξύλινων δαπέδων. Ο αντικειμενικός σκοπός της θεωρητικής προσέγγισης είναι η παρουσίαση και η ανάλυση των πιο σημαντικών εννοιών του στρατηγικού μάνατζμεντ σύμφωνα με την υπάρχουσα βιβλιογραφία.