dc.description.abstract | Η εργασία οδηγεί τον αναγνώστη στη βαθιά σημασία του μουσικού υλικού και τον συνδέει με τα σύγχρονα εργαλεία της Πληροφορικής. Το πρώτο μέρος, αφορά μια αναφορά στις ταπεινές ρίζες όλων των ανθρώπων, το κύριο όργανο προσαρμογής, τον εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος υπάρχει προκειμένου ν’ αντιλαμβάνεται τον κόσμο, ώστε να διαμορφώνει τις πιθανές αντιδράσεις προς αυτόν. Η συνείδηση συχνά αντιμετωπίζεται ως μια παθητική διεργασία. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται οι εκδοχές για την γνωστική θεωρία σαν προθάλαμο του βασικού αντικειμένου, που είναι αναζήτηση των υπερβάσεων της ανθρώπινης νόησης. Το τρίτο μέρος ασχολείται με το υλικό της μουσικής ακουστικής. Εδώ ξεκινά και η διαδικασία μοντελοποίησης. Όλα της τα καλούδια, όλα τα υλικά της σαγήνης: Ρυθμός- Αρμονία – οι σχέσεις με τα Μαθηματικά, η πορεία προς τις σύγχρονες αντιλήψεις και η περίφημη για όλους τους μαθηματικούς και όσους ασχολούνται με την επεξεργασία σήματος, ανάλυση Fourier. Γίνεται χρήση ενός σημαντικού εργαλείου για την πληροφορική, του Mat Lab. Στο επόμενο μέρος τιμάται η μορφή του δημιουργού, το υλικό του και η τοπολογία της μουσικής σύνθεσης ως υποκειμενικό ηχητικό τοπίο. Χωρίς την συμβολή ενός εκτελεστή, ενός οργανίστα, όση έμπνευση και αν έχει ένας συνθέτης, όση δύναμη και αν έχει η μουσική του, καταντάει γράμμα νεκρό, νεκρή επιδερμίδα της θεωρίας. Στο προτελευταίο μέρος κατηγοριοποιούνται οι οικογένειες των οργάνων. Γίνεται χρήση του εργαλείου SQL Server και μια πρώτη καταχώρηση των μουσικών οργάνων κατανεμημένων ανά οικογένειες: Woodwinds / Strings / Brass / Percussion / Drums / Pitched Percussion / Keyboards / Voices. | |