Ανάπτυξη CRM συστημάτων στις επιχειρήσεις
Master Thesis
Συγγραφέας
Γαλανού, Ασημίνα
Ημερομηνία
2011-10-06Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Customer relations -- Management ; Customer relations -- Data processing ; Επιχειρήσεις -- Πληροφορική ; Επιχειρηματικός προγραμματισμός -- Πληροφοριακά συστήματα ; Στρατηγικός σχεδιασμόςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός CRM (costumer relationship management) προγράμματος σε μια βιομηχανική επιχείρηση και αναλύει ταυτόχρονα το θεωρητικό υπόβαθρο που διέπει τη διαδικασία της ανάπτυξης του CRM. Η εργασία χωρίζεται σε 6 κεφάλαια σε καθένα από τα οποία παρουσιάζονται τα παρακάτω. Κεφάλαιο 1: Εισαγωγικά. Οι επιχειρήσεις σήμερα. Τι είναι σύστημα. Τι είναι πληροφοριακό σύστημα. Πώς ένα πληροφοριακό σύστημα και η τεχνολογία βοηθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησης σήμερα. Μελέτη σκοπιμότητας ΠΣ. Κεφάλαιο 2: Η επιχείρηση και η διαχείριση των πελατών. Η σχέσεις μιας επιχείρησης με τους πελάτες της και πώς επιτυγχάνεται αξία. Κεφάλαιο 3: Γενικά για το CRM. Διακρίσεις – τύποι – χαρακτηριστικά. Συστατικά στοιχεία του CRM. Μ. Κεφάλαιο 4: Σημασία στρατηγικής CRM. Πώς σχεδιάζεται. Από τι αποτελείται. Τι θα πρέπει να λάβει υπόψη της μια επιχείρηση. Κεφάλαιο 5: Μελέτη περίπτωσης εφαρμογής CRM σε βιομηχανική εταιρία.