dc.contributor.author | Θεοδωρόπουλος, Θρασύβουλος Π. | |
dc.date.accessioned | 2011-09-27T09:30:31Z | |
dc.date.available | 2011-09-27T09:30:31Z | |
dc.date.issued | 2011-09-27T09:30:31Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4209 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια δημιουργίας μιας πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές όλων των τάξεων του Γυμνασίου, με στόχο τη δημιουργία μιας «εικονικής τάξης». Ο μαθητής διαδικτυακά μπορεί να εξετάζεται με ερωτήσεις σωστού-λάθους και πολλαπλής επιλογής σε διδασκόμενα μαθήματά της τάξης του. Η απόδοση του θα καταγράφεται, με συνέπεια να προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα για την πρόοδό του. Το πρόγραμμα θα δίνει στατιστικά στοιχεία, προτάσεις και γραφικές παραστάσεις. Θα υπάρχει δυνατότητα ο μαθητής να στέλνει «ανακοινώσεις» (κείμενα, κάθε είδους αρχεία – doc, dbf, mp3, jpeg, mpeg4 , κλπ.) ορατές από όλους τους χρήστες του προγράμματος. Παράλληλα ο καθηγητής παρακολουθεί την πρόοδο των μαθητών του, αξιολογεί τις ασκήσεις που καταχωρεί στο σύστημα, κάνει τις δικές του «ανακοινώσεις», γίνεται ο εμψυχωτής της «εικονικής τάξης». Επίσης για μαθητές και καθηγητές θα υπάρχουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) και η δυνατότητα σύγκρισης της προόδου με παλαιότερα έτη. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.subject | Τηλεκπαίδευση | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια | |
dc.title | Η-εξάσκηση : συγγραφικό εργαλείο ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης για μαθητές γυμνασίου | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4209 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 371.33 ΘΕΟ | |
dc.description.abstractEN | In this study an attempt to create a platform for asynchronous learning for students of all grades of high school, in order to create a “virtual class”. The online student may be examined in a true-false questions and multiple choice in courses taught in class. The performance will be recorded, so that it results in useful conclusions about the progress. The program will provide statistics, suggestions and graphs. The student will be able to sent notices (texts, all kinds of files - doc, dbf, mp3, jpeg, mpeg4, etc.) visible to all users of the program. At the same time the teacher monitors the progress of students, evaluates exercises that enters the system, makes his own "notices" and becomes the animator of the “virtual class”. Also for students and teachers there will be answers for frequently asked questions (FAQ) and the ability to compare progress with previous years. | |