Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΧριστοπούλου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2011-03-16T11:56:57Z
dc.date.available2011-03-16T11:56:57Z
dc.date.issued2011-03-16T11:56:57Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3870
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι να δώσει τόσο μια γενική εικόνα του κλάδου των 3rd party logistics στην Ελλάδα και τον κόσμο όσο και πιο ειδικά να παρουσιάσει μια μεσαίου μεγέθους εταιρία του χώρου. Τι είναι οι υπηρεσίες third party, σε ποιο επίπεδο βρίσκονται σήμερα στην Ελλάδα, για ποιους λόγους θα επέλεγε μία εταιρεία να αναθέσει τα logistics της σε μια άλλη και κάτω από ποιο νομοθετικό πλαίσιο λειτουργούν όλα τα παραπάνω; Τι είναι αυτό που τις κάνει να υστερούν ή ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτά που πρέπει να αξιοποιήσει η κάθε μία εταιρία προκειμένου να μπορέσει να ξεπεράσει των ανταγωνισμό και να πείσει τον πελάτη ότι αυτή είναι η λύση τόσο σε επίπεδο κόστους όσο και σε επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών; Η παρουσίαση που ακολουθεί έχει σαν αντικείμενο μελέτης την Capocci A.E, μια αρκετά γνωστή 3rd Party logistics εταιρία στον χώρο της η οποία όμως θεωρείται μεσαίου μεγέθους εάν συγκριθεί με άλλες του ιδίου χώρου. Γίνεται μία συνοπτική παρουσίαση των τμημάτων που την απαρτίζουν, των διαδικασιών που απαιτούνται να γίνουν από το κάθε τμήμα προκειμένου να φτάσουν στον στόχο τους καθώς και της χωροταξίας των αποθηκευτικών χώρων και των δυνατοτήτων τους να εξυπηρετήσουν τις διαφορετικές πελατειακές ανάγκες. Προκειμένου να εξυπηρετηθούν λοιπόν αυτές οι ανάγκες ένας βασικός τομέας στον οποίο γίνεται εκτενή παρουσίαση είναι τα πληροφοριακά συστήματα της εταιρίας και η δυνατότητα αδιάκοπης και ολοκληρωμένης ‘επικοινωνίας’ της με τον πελάτη. Αυτά είναι και η κοινή γλώσσα που θα μιλάει ο πελάτης με την 3pl, τομέας στον οποίο η Capocci έχει ένα δυνατό χαρτί που είναι αποτέλεσμα τόσο των συνεχών επενδύσεων όσο και του καταρτισμένου ανθρωπίνου δυναμικού που διαθέτει. Επίσης γίνεται μια παρουσίαση των εργαλείων που διαθέτει το εμπορικό τμήμα προκειμένου να επιτύχει τους στόχους που θέτει η διοίκηση καθώς και τα εργαλεία που διαθέτει η αποθήκη προκειμένου να μπορεί να παρέχει γρήγορες και αξιόπιστες υπηρεσίες προς τους αποθέτες.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectLogistics
dc.subjectBusiness logistics
dc.subjectΔιακίνηση προϊόντων
dc.titleΟι 3PL στην Ελλάδα - μελέτη περίπτωσης : CAPOCCI Α.Ε.
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3870
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.7 ΧΡΙ
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»