Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΘεοδωράς, Δημήτριος Θ.
dc.date.accessioned2009-10-16T10:04:05Z
dc.date.available2009-10-16T10:04:05Z
dc.date.issued2009-10-16T10:04:05Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3253
dc.description.abstractΗ διερεύνηση της επίδρασης της στρατηγικής logistics στην εξυπηρέτηση πελάτη διατυπώνεται στην παρούσα μελέτη ως εξής: σε τι βαθμό η διαφορετική στρατηγική logistics των πελατών επηρεάζει τις αντιλήψεις τους για τη σημασία της εξυπηρέτησης που παρέχουν οι προμηθευτές. Η παρούσα ερευνητική προσπάθεια εξετάζει το βαθμό εσωτερικής και εξωτερικής ενοποίησης logistics των λιανέμπορων τροφίμων στη συνεργασία με τους προμηθευτές αλλά και την αντίληψή τους για την εξυπηρέτηση πελάτη που προσφέρουν οι προμηθευτές τροφίμων. Τα ερωτήματα που εξετάζονται στην παρούσα διατριβή είναι : α) η στρατηγική logistics αναφορικά με το βαθμό εσωτερικής και εξωτερικής ενοποίησης logistics διαφοροποιείται μεταξύ των λιανέμπορων τροφίμων που ανήκουν σε πολυεθνικές και ελληνικές επιχειρήσεις, β) οι προμηθευτές τροφίμων μπορούν να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη (παρεχόμενο επίπεδο και στοιχεία εξυπηρέτησης) ανάλογα με τη στρατηγική logistics που εφαρμόζουν οι λιανέμποροι τροφίμων, γ)οι προμηθευτές τροφίμων μπορούν να διαφοροποιήσουν την εξυπηρέτηση πελάτη (παρεχόμενο επίπεδο και στοιχεία εξυπηρέτησης) ανάλογα με τις διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων τροφίμων. Δεδομένου ότι οι αντιλήψεις για την εξυπηρέτηση πελάτη μπορεί να διαφέρουν ανά κατηγορία προϊόντων και επειδή στον κλάδο τροφίμων τα προϊόντα ανάλογα με τις συνθήκες αποθήκευσης και διανομής διακρίνονται σε διάφορες χαμηλές θερμοκρασίες όπως ψυγείου-κατάψυξης και σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, η ανάλυση έγινε και για τις δύο διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectBusiness logistics
dc.subjectΕφοδιαστική
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΕξυπηρέτηση πελατών
dc.titleΔιερεύνηση επίδρασης της στρατηγικής για τη διοίκηση αλυσίδας εφοδιασμού στην εξυπηρέτηση πελάτη : η περίπτωση του κλάδου τροφίμων στην Ελλάδα
dc.typeDoctoral Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3253
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.5 ΘΕΟ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»