Συσχέτιση αντιλήψεων για την ηλεκτρονική μάθηση με περιβαλλοντικά φιλική στάση : η περίπτωση των καθηγητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Σωτηρόπουλος, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2009-06-18Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εκπαίδευση -- Πληροφορική ; Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση ; Πληροφορική -- Τεχνολογία ; Εκπαιδευτικοί -- Επιμόρφωση ; Περιβαλλοντική εκπαίδευσηΠερίληψη
Η συγκεκριμένη εργασία διερευνά τη στάση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στις πληροφοριακές τεχνολογίες και την περιβαλλοντική στάση. Σκοπός της είναι να εντοπίσει τις σχέσεις των δύο αυτών όρων και να δει κατά πόσο ένα άτομο που έχει καλή σχέση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο μπορεί ή προτίθεται να συμπεριφερθεί οικολογικά. Η περίπτωση που απασχολεί τη έρευνα είναι αυτή των καθηγητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η στάση τους απέναντι στις πληροφοριακές τεχνολογίες και στο περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα απασχολείται με την στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στην ηλεκτρονική μάθηση και ο λόγος που επιλέχθηκε είναι γιατί αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα που θα καθορίσει το μέλλον της εκπαίδευσης και αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη σχέση τεχνολογίας και εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Πολύ περισσότερο στην πρωτοβάθμια, που είναι και η πρώτη ευκαιρία για μια αποτελεσματική επαφή των μαθητών με αυτή και τις διάφορες μορφές της.