Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
Master Thesis
Συγγραφέας
Βουτσινάκης, Κωνσταντίνος Α.
Ημερομηνία
2009-05-08Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Teachers -- In-service trainingΠερίληψη
Η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού είναι συνυφασμένη με την προσωπική βελτίωση, την αλλαγή του τρόπου σκέψης, την αναβάθμιση της προηγούμενης εμπειρίας και την απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων. Η εκτίμηση αυτή στάθηκε η αφορμή ώστε να αναζητηθεί η εστιασμένη σχέση μεταξύ της επαγγελματικής ανάπτυξης και των κατάλληλων ικανοτήτων που πρέπει να αποκτήσουν οι εκπαιδευτικοί στις ΤΠΕ, για την αξιοποίηση τους στη διδακτική πράξη και γενικότερα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το ερευνητικό πρόβλημα διερευνώντας τη σχέση της επαγγελματικής ανάπτυξης με την απόκτηση κατάλληλων ικανοτήτων μέσα από επιμορφωτικά προγράμματα στις ΤΠΕ εστιάζει στην παρουσίαση και μελέτη του μοντέλου ανάπτυξης ικανοτήτων UNESCO ICT-CST, αποσκοπώντας στη διερεύνηση της συνάφειας των ικανοτήτων που αποκτώνται μέσω αυτού, σε σύγκριση με τα τρέχοντα επιμορφωτικά προγράμματα στις ΤΠΕ που έχουν υλοποιηθεί για τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και αποσκοπούν στην επαγγελματική τους ανάπτυξη στον τομέα της αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.