Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜαρούκα, Ελένη
dc.date.accessioned2009-05-08T05:38:18Z
dc.date.available2009-05-08T05:38:18Z
dc.date.issued2009-05-08T05:38:18Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3070
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξετάσει την επίδραση της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στα κίνητρα των μαθητών και στην αλληλεπίδραση στην τάξη, με τη συλλογή ποσοτικών όσο και ποιοτικών δεδομένων, μέσω ερωτηματολογίων προς όλους τους μαθητές και προσωπικών συνεντεύξεων σε ομάδα αυτών. Στη μελέτη αυτή ̟πήραν μέρος 27 μαθητές μιας τάξης της Β΄ Γυμνασίου, ηλικίας 13 χρονών. Τα ερωτήματα της μελέτης είναι: • Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη επηρεάζει τα κίνητρα των μαθητών. • Η χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη επηρεάζει την αλληλεπίδραση των μαθητών. Τα κίνητρα των μαθητών για μάθηση με χρήση του διαδραστικού πίνακα μετρήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίου, στηριγμένου στο μοντέλο ARCS για τα κίνητρα και με βάση το ερωτηματολόγιο Instructional Materials Motivation Survey (IMMS), που αναπτύχθηκε από τον Keller (1987). Επιπρόσθετα χρησιμοποιήθηκε δεύτερο ερωτηματολόγιο σε δύο διαφορετικές μορφές, για να μετρηθούν οι προσδοκίες των μαθητών σε σχέση με τη χρήση του έξυπνου πίνακα, πριν την πραγματοποίηση της δραστηριότητας στην τάξη και μετά απ’ αυτή. Το ερωτηματολόγιο είναι βασισμένο στην τροποποιημένη από τον Beeland (2002) έκδοση του Ερωτηματολογίου στάσης προς τους υπολογιστές. Καταγράφηκε η αλληλεπίδραση των μαθητών με τον διαδραστικό πίνακα, με δεδομένα για χρήση ή μη από τους μαθητές του πίνακα και για το πλήθος των μαθητών που έδειξαν ενδιαφέρον να τον χρησιμοποιήσουν. Διερευνήθηκαν επίσης σε συνέντευξη οι απόψεις δύο μαθητών που συμμετείχαν ενεργά στο μάθημα καθώς και οι απόψεις δύο μαθητών που δεν συμμετείχαν ενεργά.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectEducation -- Computer network resources
dc.subjectInternet in education
dc.titleΜεθοδολογία ανάπτυξης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης : μελέτη αξιοποίησης των διαδραστικών πινάκων στη σχολική εκπαίδευση
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3070
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.33 ΜΑΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»