Η παρουσία των ελληνικών φαρμακευτικών εταιρειών στο διαδίκτυο : αξιολόγηση και συγκριτική ανάλυση ιστοχώρων
Master Thesis
Συγγραφέας
Λίβα, Ελένη Ν.
Ημερομηνία
2009-01-26Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Pharmaceutical industry -- Computer network resources ; Internet marketing ; Φαρμακευτική βιομηχανία και εμπόριοΠερίληψη
Στόχος της εργασίας είναι οι φαρμακευτικές εταιρείες της χώρας μας στο διαδίκτυο. Στην εργασία αυτή φαίνεται η δομή του κλάδος των φαρμάκων στη χώρα μας, καθώς επίσης και το ποια είναι η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών και συγκεκριμένα του διαδικτύου από τις φαρμακευτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Στη συνέχεια, από το διαδίκτυο βρέθηκαν εκείνες οι εταιρείες που έχουν μια ενεργή και προσβάσιμη ιστοσελίδα. Από τα αποτελέσματα της έρευνας οι φαρμακευτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν μια σχετικά μικρή παρουσία στο διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, από τις 112 φαρμακευτικές εταιρείες μόνο οι 60 έχουν αναπτύξει δική τους ιστοσελίδα. Από τις εταιρείες αυτές οι πολυεθνικές και οι πραγματικά μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες παρουσιάζουν μια πολύ καλύτερη εικόνα στο διαδίκτυο σε σχέση με τις μικρότερες εταιρείες χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάνουν και πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει το διαδίκτυο. Επίσης, στο σύνολο τους οι φαρμακευτικές εταιρείες, εμφανίζουν μέσω των ιστοσελίδων τους κυρίως γενικές πληροφορίες για την ταυτότητά τους και ελάχιστα δίνουν περαιτέρω πληροφόρηση χωρίς καμία να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του κοινού. Αυτό δικαιολογείται από το γεγονός ότι, οι φαρμακευτικές εταιρείες της χώρας μας, μην έχοντας κάνει πλήρη αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, δεν έχουν τη δυνατότητα να υποστηρίξουν έναν μεγάλο όγκο πληροφοριών μέσω της ιστοσελίδων τους. Φαίνεται, λοιπόν, ότι ο κλάδος του φαρμάκου της χώρας μας πρέπει να κάνει αρκετά βήματα ακόμη για να αποκτήσει την ανθρωποκεντρική προσέγγιση που έχει αρχίσει να αναπτύσσεται στον κλάδο του φαρμάκου παγκόσμια.