Επιχειρηματική ηθική στο marketing : εντοπισμός των φιλοσοφικών και ηθικών προσεγγίσεων, ανάλυση επιχειρηματικής ηθικής των συστατικών του μείγματος marketing και παρουσίαση ευρημάτων έρευνας σχετικά με την επιχειρηματική ηθική στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης
Master Thesis
Author
Δημητριάδου, Ξανθίππη Γ.
Date
2008-11-10View/ Open
Abstract
Η εργασία αναπτύσσει ένα σύστημα αναφοράς φιλοσοφικών αναζητήσεων περί ηθικής. Παρουσιάζονται τα ευρήματα έρευνας σχετικά με την συμπεριφορά στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης αναφορικά με ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής. Στην παρούσα διατριβή αναλύονται φιλοσοφικές θεωρίες και ηθικές προσεγγίσεις, καθώς και ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής στα συστατικά του μείγματος marketing (προϊόν, τιμολόγηση, προώθηση και διανομή. Επιπροσθέτως, παρατίθενται τα αποτελέσματα έρευνας αναφορικά με την άποψη στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης σε ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής.