Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠόλκας, Λάμπρος
dc.date.accessioned2008-10-31T08:33:36Z
dc.date.available2008-10-31T08:33:36Z
dc.date.issued2008-10-31T08:33:36Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2759
dc.description.abstractΑντικείμενο διερεύνησης της προκείμενης διπλωματικής εργασίας είναι η συστηματική περιγραφή και κριτική ανάλυση των προϋποθέσεων με βάση τις οποίες η διδασκαλία της δομής μιας παραδοσιακής αφήγησης σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης θα μπορούσε να αποδειχθεί αποτελεσματική και εύστοχη για εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους. Οι προϋποθέσεις αυτές εντοπίζονται στην τριπλή, συνεκτική σχέση που επιβάλλεται να υπάρχει ανάμεσα: στο θεωρητικό πλαίσιο, πάνω στο οποίο μπορεί να στηριχθεί η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου (εν προκειμένω της δομής ενός παραδοσιακού, εκ καταγωγής προφορικού, αφηγηματικού κειμένου), στο διδακτικό μοντέλο, με βάση το οποίο μπορεί να σχεδιαστεί και να εκπονηθεί η εφαρμογή του, και στο υπολογιστικό μέσο διδασκαλίας. Ειδικότερα, ως περιεχόμενα «ονόματα» των τριών προηγούμενων προϋποθέσεων ορίζονται: για το θεωρητικό πλαίσιο οι εισηγήσεις εκπροσώπων των γνωστικών επιστημών όσον αφορά τα γνωστικά σχήματα/πλαίσια και κυρίως τα «σενάρια» (scripts), σε συνδυασμό με τις πρόσφατες τοποθετήσεις των εκπροσώπων της γνωστικής αφηγηματολογίας για την αναπαράσταση του «ιστοριόκοσμου» (storyworld) των αφηγηματικών κειμένων, για το διδακτικό μοντέλο οι «μέθοδοι» (methods) της γνωστικής μαθητείας, βασισμένης σε σύγχρονες θεωρήσεις του κονστρουκτιβισμού και της εγκαθιδρυμένης μάθησης, για το μέσο διδασκαλίας ο ηλεκτρονικός γραφικός οργανωτής ως «χωρικό έκθεμα» (spatial display) και διαγραμματικό εργαλείο εξωτερικής αναπαράστασης της γνώσης των εκπαιδευόμενων σ’ ένα γνωστικό αντικείμενο. Η ανάπτυξη ενός παραδειγματικού «σεναρίου» (script) παραδοσιακής αφήγησης (της ομηρικής ξενίας) σε περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης (με την αξιοποίηση του εργαλείου εκπαιδευτικού σχεδιασμού DialogPlus Toolkit και του γραφικού οργανωτή CmapTools) σύμφωνα με τις «μεθόδους» της γνωστικής μαθητείας κατοχυρώνει τη διαλεκτική σχέση ανάμεσα στο θεωρητικό πλαίσιο, τη διδακτική μέθοδο και το υπολογιστικό μέσο.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectComputers and literacy
dc.subjectEducational technology
dc.titleΑναπαριστάνοντας τη δομή μιας παραδοσιακής αφήγησης με ηλεκτρονικό γραφικό οργανωτή
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2759
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call302.2'244 ΠΟΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»