Ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος για το στρατηγικό σχεδιασμό επιχείρησης εμπορίας ανταλλακτικών αυτοκινήτων
Master Thesis
Συγγραφέας
Μαυροπούλου, Δήμητρα
Ημερομηνία
2008-09-09Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Πληροφοριακά συστήματα -- Διοίκηση και οργάνωση ; Automobile industry and trade -- Greece ; Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων ; Πληροφοριακά συστήματαΠερίληψη
Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με παραγωγή και εμπορία προϊόντων αυτοκινήτου, έχουν ως στόχο την ορθολογική διαχείριση, την ελαχιστοποίηση των λαθών, τη μείωση των λειτουργικών εξόδων και την γρήγορη εκτέλεση των παραγγελιών με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη. Οι στόχοι αυτοί επιτυγχάνονται και κάνουν μια επιχείρηση βιώσιμη και ανταγωνιστική με την εφαρμογή ενός Πληροφοριακού Συστήματος. Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η θεωρητική προσέγγιση ενός Πληροφοριακού Συστήματος που εγκαταστάθηκε σε μια επιχείρηση ως στρατηγικό εργαλείο για την επίτευξη των παραπάνω στόχων.