Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 101-120 από 2173
-
Συναισθηματική νοημοσύνη (EQ) για την επίλυση συγκρούσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση του ρόλου της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην μαθησιακή συμπεριφορά των εφήβων μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η συναισθηματική νοημοσύνη, δηλαδή η ικανότητα ... -
Ψηφιακά μονοπάτια : τεχνικές αυτοπροσδιορισμού για μια εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και διαφοροποιημένη τεχνητή νοημοσύνη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα έρευνα εξερεύνησε την ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων, όπως το Canva και το ChatGPT, στη μαθησιακή διαδικασία, στο πλαίσιο της Μάθησης μέσω Έργων (PjBL), εστιάζοντας σε μαθητές ηλικίας 11 ετών, συμπεριλαμβανομένων ... -
Ανάπτυξη e-course για τη διδασκαλία της άλγεβρας στο γυμνάσιο βασισμένο στην ανεστραμμένη τάξη για την ενίσχυση της εμπλοκής των εκπαιδευομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή του e-course “Equ(ation)ake: Escape the Sciences and Technology Museum” που σχεδιάστηκε για τη διδασκαλία εξισώσεων σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου, μέσω της μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης ... -
Κατανόηση και διαχείριση του σχολικού άγχους με τη χρήση της γνωσιακής συμπεριφορικής προσέγγισης : ένα e-Course για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την αποτελεσματική διαχείριση του σχολικού άγχους σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της χρήσης της Γνωσιακής Συμπεριφορικής Προσέγγισης (CBT). Το σχολικό άγχος ... -
Η-καθοδήγηση εκπαιδευτικών με στοιχεία παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια Φυσική Αγωγή : ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας και επίλυσης προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η εκπαιδευτική καθοδήγηση σε ψηφιακό περιβάλλον είναι ένα σύγχρονο πεδίο καθοδήγησης για την υποστήριξη και ενδυνάμωση επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, με σκοπό την επαγγελματική τους εξέλιξη. Η παρούσα εργασία ... -
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στη διδασκαλία της γεωγραφίας. Κατανόηση πολιτισμικών διαφορών και ενθάρρυνση συμμετοχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Αυτή η εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη διδασκαλία της Γεωγραφίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της κατανόησης των πολιτισμικών διαφορών από τους μαθητές καθώς και της ενθάρρυνσης της ... -
Εφαρμογή της θεωρίας εμπειρικής μάθησης ενηλίκων του David Kolb για απόκτηση γνώσεων σχετικά με υγιή και ασφαλή εργασία στην ψηφιακή εποχή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η τηλεργασία αυξήθηκε ραγδαία λόγω της πανδημίας Covid-19 και είναι ένα μοντέλο που συνεχώς κερδίζει έδαφος, λόγω των πλεονεκτημάτων που παρουσιάζει τόσο για τους εργοδότες όσο και για τους εργαζόμενους. Αυτή η άτακτη, ... -
Ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης στη διδασκαλία των μαθηματικών : escape room με τη χρήση εργαλείων ΑΙ για την επίλυση εξισώσεων σε μαθητές γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course για την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης μέσω των εξισώσεων 2ου βαθμού σε μαθητές γυμνασίου. Πιο συγκεκριμένα σχεδιάστηκε ... -
Διάγνωση διαβήτη με χρήση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η διπλωματική εργασία εστιάζει στην βελτίωση της διάγνωσης και πρόβλεψης του διαβήτη μέσω της χρήσης αλγορίθμων μηχανικής μάθησης. Η ανάλυση βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που έχει συλλεχθεί από το Kaggle.com, με στόχο ... -
Προβλεπτική συντήρηση πλοίων με χρήση χρονοσειρών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάλυση χρονοσειρών σε δεδομένα ναυτιλίας. Τα δεδομένα αυτά συλλέχτηκαν από ένα σύστημα προγραμματισμένης συντήρησης μιας ναυτιλιακής εταιρείας και αφορούν τον αριθμό ... -
Από το eIDAS στο eIDAS 2.0 και το ψηφιακό πορτοφόλι
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Η μετάβαση από τις παραδοσιακές ταυτότητες στις ψηφιακές και η υιοθέτηση κανονισμού για την ρύθμιση της λειτουργίας τους αποτελεί ένα σημαντικό βήμα της ψηφιακής εποχής. Αρχικά, οι ταυτότητες ήταν φυσικά έγγραφα που ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη ψηφιακού μαθήματος για την ανάπτυξη ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος micro-MOOC για την ενίσχυση των ικανοτήτων διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής πρωτοβάθμιας ... -
Μελέτη και σύγκριση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης για εκτίμηση ασύρματων καναλιών σε έξυπνες ανακλαστικές επιφάνειες και UAVs
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Καθώς τα κυψελωτά δίκτυα εξελίσσονται για να καλύψουν τις αυξανόμενες απαιτήσεις χωρητικότητας, τα κύματα υψηλής συχνότητας (όπως τα mmWave) χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο. Ωστόσο, αυτές οι ζεύξεις υψηλής συχνότητας ... -
Η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής προσέγγισης STEAM - Project-Based Learning, εμπλουτισμένη με στοιχεία αυτορρυθμιζόμενης μάθησης για την εκπαίδευση μαθητών έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course μικτής μάθησης για μαθητές Στ Δημοτικού. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάστηκε ένα μάθημα με την εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM ... -
Θετικά συναισθήματα και πρακτικές ευγνωμοσύνης για την ευημερία των μαθητών μέσω της διαπολιτισμικής κατανόησης και ευαισθητοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη διερεύνηση της επίδρασης των θετικών συναισθημάτων και των πρακτικών ευγνωμοσύνης στην ευημερία των μαθητών μέσω της διαπολιτισμικής κατανόησης και ευαισθητοποίησης. Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10)Η διπλωματική εργασία σχετίζεται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και την ανάδειξη βιώσιμων επαγγελμάτων του μέλλοντος. Εξετάζει και τεκμηριώνει την επιλογή της μικρομάθησης για τη ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για τη ψηφιακή ενδυνάμωση ενηλίκων : στρατηγικές για την προαγωγή της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην σχεδίαση και ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθήματος που στοχεύει στην ψηφιακή ενδυνάμωση ενηλίκων, με έμφαση στις στρατηγικές ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο. Σε έναν κόσμο όπου η ψηφιακή ... -
Evaluating AI tools for lesson planning with an emphasis on English Language Teaching (ELT)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)H τεχνητή νοημοσύνη φαίνεται να έχει την δυνατότητα να μεταμορφώσει την εκπαίδευση γενικότερα, αλλά και την Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας ειδικότερα, αφού όλο και περισσότερες έρευνες καταδεικνύουν τις δυνατότητες που ... -
Ενίσχυση των κινήτρων στον εργασιακό χώρο : προσεγγίσεις για την ενίσχυση της παραγωγικότητας των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη διερεύνηση και εφαρμογή στρατηγικών ενίσχυσης κινήτρων στον εργασιακό χώρο, βασιζόμενη στη Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού (Self-Determination Theory - SDT). Στόχος είναι η αύξηση ... -
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης : πώς να γίνετε coach για παιδιά με ΔΕΠΥ σύμφωνα με το μοντέλο GROW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Στην εποχή μας η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ) αποτελεί μια από τις συνηθέστερες νεύρο - αναπτυξιακές διαταραχές που επηρεάζουν την κοινωνική αλληλοεπίδραση και την ακαδημαϊκή επίδοση των ...