Ο ρόλος της μερισματικής πολιτικής στη σύγχρονη επιχείρηση : θεωρητική προσέγγιση του κλάδου τηλεπικοινωνιών κατά την περίοδο 2000 - 2004
Master Thesis
Συγγραφέας
Συργκάνης, Θεόδωρος Β.
Ημερομηνία
2008-02-14Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Μερισματική πολιτική ; Επιχειρήσεις -- Τηλεπικοινωνίες ; Τηλεπικοινωνίες -- Ελλάδα -- ΟικονομίαΠερίληψη
Η εργασία παραθέτει συνοπτικά τη θεωρητική βάση της πολιτικής μερισμάτων
που αναλύεται στη διεθνή και εγχώρια βιβλιογραφία. Επιλέγεται ο κλάδος των
τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα κατά την περίοδο 2000 έως 2004 και με μια
καθαρά θεωρητική προσέγγιση επιχειρείται να διευκρινιστεί ο ρόλος που έπαιξε η
μερισματική πολιτική που ακολουθήθηκε στην εξέλιξη των επιχειρήσεων του
συγκεκριμένου κλάδου. Η πενταετία 2000 έως 2004 επιλέχτηκε τόσο γιατί ο
κλάδος βρισκόταν σε περίοδο ραγδαίας ανάπτυξης όσο και γιατί αποτελεί
ορόσημο για τη μετάβαση από τα εθνικά στα διεθνή λογιστικά πρότυπα. Η μελέτη
περιλαμβάνει τις τέσσερις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου (ΟΤΕ,
COSMOTE, VODAFONE, TIM) με συνολικό μερίδιο αγοράς που προσεγγίζει το
98%.