Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣύρρου, Αικατερίνη.
dc.date.accessioned2008-02-06T10:09:35Z
dc.date.available2008-02-06T10:09:35Z
dc.date.issued2008-02-06T10:09:35Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2236
dc.description.abstractΗ επίλυση προβλημάτων θεωρείται ως η πιο σημαντική γνωστική διαδικασία. Κύριος και πρωταρχικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι να μυήσει τους μαθητές σε ένα τρόπο σκέψης, ώστε να γίνουν καλύτεροι λύτες προβλημάτων, καθώς αυτό είναι το ζητούμενο στο καθημερινό και επαγγελματικό περιβάλλον. Η εκπαιδευτική έρευνα και θεωρία έχουν αφιερώσει μικρό ενδιαφέρον στη μελέτη των μεθόδων, των διαδικασιών και των μοντέλων που υποστηρίζουν τη γνώση σχετικά με την επίλυση προβλημάτων. Διάφορες μέθοδοι έχουν προταθεί με σκοπό να βοηθήσουν τους μαθητές να αυξήσουν την επιλυτική τους ικανότητα, αλλά η εφαρμογή μίας μεθόδου για να είναι αποτελεσματική, θα πρέπει να συνοδεύεται και από τις κατάλληλες γνωστικές στρατηγικές. Η αδυναμία των διάφορων μεθόδων έγκειται επίσης στο να περιγράψουν όχι απλά το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων, αλλά και τους ρόλους, τις συσχετίσεις, τις αλληλεπιδράσεις και τις δραστηριότητες των μαθητών και των καθηγητών. Στην κατεύθυνση αυτή, ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός έχει τη δυναμική να φέρει ριζοσπαστικές αλλαγές, παρέχοντας ένα μοντέλο που θα καταγράφει το περιεχόμενο, τη δομή και την ροή των δραστηριοτήτων, την ανάθεσή τους σε ρόλους και τα εργαλεία που απαιτούνται για να τις υποστηρίξουν. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή και διερεύνηση της αποτελεσματικότητας ενός προτεινόμενου Θεωρητικού μοντέλου, που στηρίζεται στην ανάπτυξη της αυτό-ρυθμιστικής δεξιότητας για την επίλυση μαθηματικών προβλημάτων και την αύξηση της επιλυτικής ικανότητας. Η προτεινόμενη μέθοδος, περιγράφηκε σύμφωνα με την προδιαγραφή IMS Learning Design που εξασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα, την συμβατότητα και επαναχρησιμοποίηση της, δεδομένης της ποικιλομορφίας των μαθηματικών προβλημάτων και εμπλουτίστηκε στην φάση της παρατήρησης, με την δημιουργία πρόσθετου πολυμεσικού υλικού (video).
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Επεξεργασία δεδομένων
dc.subjectΜαθηματική ανάλυση -- Μελέτη και διδασκαλία
dc.subjectComputer-assisted instruction
dc.titleΕφαρμογή και αξιολόγηση ενός παιδαγωγικού μοντέλου ανάπτυξης αυτο-ρυθμιστικών δεξιοτήτων στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων, με την υποστήριξη σύγχρονων υπολογιστικών περιβαλλόντων
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2236
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.3 ΣΥΡ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»