Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠανουργιάς, Βάιος.
dc.date.accessioned2008-02-05T10:51:49Z
dc.date.available2008-02-05T10:51:49Z
dc.date.issued2008-02-05T10:51:49Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2228
dc.description.abstractΜε τον γενικό όρο “Ηλεκτρονική Μάθηση” αναφερόμαστε στην κατηγορία εκπαιδευτικών συστημάτων στα οποία η εκπαιδευτική διαδικασία είτε υποστηρίζεται μερικώς, είτε υλοποιείται εξολοκλήρου από τεχνολογίες όπως το Διαδίκτυο και ο Παγκόσμιος Ιστός. Η Ηλεκτρονική Μάθηση σήμερα απαντάται κυρίως με κάποια από τις ακόλουθες πέντε μορφές: Καθοδηγούμενη από τον Εκπαιδευόμενο Ηλεκτρονική Μάθηση. Αυτή η μορφή Ηλεκτρονικής Μάθησης, έχει ως στόχο την παράδοση αποτελεσματικών μαθησιακών εμπειριών σε ανεξάρτητους/μεμονωμένους εκπαιδευόμενους. Συχνά συναντάται και με τον όρο “αυτό-καθοδηγούμενη μάθηση”. Διευκολυμένη Ηλεκτρονική Μάθηση. Αυτή η μορφή Ηλεκτρονικής Μάθησης συνδυάζει την εξάρτηση από το Δικτυακό περιεχόμενο που χαρακτηρίζει την Καθοδηγούμενη από τον Εκπαιδευόμενο μορφή Ηλεκτρονικής Μάθησης, με τις συνεργατικές δραστηριότητες που απαντώνται στην Καθοδηγούμενη από τον Εκπαιδευτή μορφή Ηλεκτρονικής Μάθησης, και η οποία μελετάται στη συνέχεια. Καθοδηγούμενη από τον Εκπαιδευτή Ηλεκτρονική Μάθηση. Η συγκεκριμένη μορφή Ηλεκτρονικής Μάθησης, η οποία μοιάζει αρκετά με την κλασική μέθοδο διδασκαλίας, χρησιμοποιεί τις τεχνολογίες του Παγκόσμιου Ιστού προκειμένου να διευθύνει εικονικές αίθουσες διδασκαλίας. Στις αίθουσες αυτές χρησιμοποιείται μια πληθώρα τεχνολογιών πραγματικού χρόνου κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας, όπως για παράδειγμα βίντεο-συνδιασκέψεις (video-conferencing), πίνακες σύγχρονων συζητήσεων (chat), κοινή χρήση εφαρμογών (application-sharing), κλπ. Φωλιασμένη Ηλεκτρονική Μάθηση. Στόχο αυτής της μορφής Ηλεκτρονικής Μάθησης αποτελεί η εξασφάλιση συγκεκριμένης γνώσης στο χρήστη, τη στιγμή ακριβώς που τη χρειάζεται. Τήλε-συμβουλή και Ηλεκτρονική Καθοδήγηση. Τόσο στην περίπτωση της Τήλε-συμβουλής, όσο και της ηλεκτρονικής καθοδήγησης, γίνεται χρήση των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών, για την επίτευξη μιας εκ των αρχαιοτέρων μορφών μάθησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectEducational technology
dc.subjectComputer-assisted instruction -- Computer programs
dc.subjectDistance education -- Computer-assisted instruction
dc.titleΑνάπτυξη και ενσωμάτωση εργαλείου ανάρτησης σημειώσεων στο Moodle
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2228
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call371.334 ΠΑΝ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»