Η εταιρική κοινωνική ευθύνη όπως εμφανίζεται στις τρεις μεγάλες εταιρείες κινητής επικοινωνίας στην Ελλάδα : οι περιπτώσεις Vodafone, Cosmote, Wind
Master Thesis
Συγγραφέας
Βουγιούκα, Αντωνία
Ημερομηνία
2008-01-10Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης ; Κινητή τηλεφωνία -- ΕλλάδαΠερίληψη
Στην παρούσα διπλωματική εργασία αναλύεται η έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και η εξελικτική της πορεία. Στόχος της είναι να αποτυπώσει τη εξέλιξη αυτή τόσο στο διεθνή χώρο, όσο και στην ελληνική πραγματικότητα. Παρουσιάζονται τα βασικά πλαίσια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που είναι σήμερα διαθέσιμα στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Στον σημερινό διεθνοποιημένο κόσμο της στιγμιαίας επικοινωνίας, τα κινητά τηλέφωνα είναι σχεδόν πανταχού παρόν, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της καθημερινής ζωής στις αναπτυγμένες και σε πολλές αναπτυσσόμενες χώρες. Ο κόσμος της τηλεπικοινωνίας και ειδικότερα της κινητής επικοινωνίας είναι μια βιομηχανία με μεγάλη οικονομική δύναμη και στην πορεία του χρόνου αναμένεται να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο. Ο τομέας της κινητής επικοινωνίας είναι ένας τομέας που μπορεί, τόσο σε διεθνή όσο και σε εθνικό επίπεδο, λόγω της δύναμης που αποκτά να επηρεάσει την αγορά, την συνείδηση της κοινωνίας και τις οικονομίες των χωρών. Λόγω της δύναμης της κινητής επικοινωνίας κρίνεται σκόπιμο μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία η παρουσίαση τριών μελετών περίπτωσης εταιριών Vodafone – COSMOTE - WIND, με στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων από την πρακτική εφαρμογή του θεωρητικού πλαισίου που περιγράφεται αρχικά, και ειδικότερα ως προσπάθεια εκτίμησης της ελληνικής πραγματικότητας. Τέλος γίνεται μια προσπάθεια σύγκρισης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των τριών εταιριών με βάση την οργάνωση τους και τα προγράμματα τους.