Show simple item record

dc.contributor.authorΚορωνιός, Κωνσταντίνος Α.
dc.date.accessioned2007-12-21T08:30:55Z
dc.date.available2007-12-21T08:30:55Z
dc.date.issued2007-12-21T08:30:55Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2124
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη της θεωρίας του συνανταγωνισμού, μιας νέας επιχειρηματικής στρατηγικής, που βασίζεται στη ταυτόχρονη δημιουργία σχέσεων συνεργασίας και ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων. Αρχικά, αναφέρονται οι δύο μέχρι πρότινος διαφορετικές θεωρητικές προσεγγίσεις σχετικά με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, η ανταγωνιστική και η συνεργατική, και αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο του συνανταγωνισμού. Στη συνέχεια αναφέρεται η στρατηγική Π.Α.Κ.Τ.Ε. , η οποία αναλύει τον τρόπο με τον οποίο σχετίζονται και αλληλεπιδρούν τα βασικά στοιχεία κάθε επιχειρηματικού παιγνίου, δηλαδή οι Παίκτες, η Προστιθέμενη Αξία των παικτών, οι Κανόνες που διέπουν το παίγνιο και η Εμβέλειά του. Στη συνέχεια, περιγράφονται και αναλύονται οι σχέσεις συνανταγωνισμού μεταξύ των πολυεθνικών επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων των χωρών υποδοχής καθώς και οι συνανταγωνιστικές σχέσεις που αναπτύσσουν οι πολυεθνικές επιχειρήσεις με τους συνεργάτες και τους συμμάχους τους. Παράλληλα με την περιγραφή και την ανάλυση της έννοιας του Συνανταγωνισμού και των διάφορων εφαρμογών της, παρατίθενται παραδείγματα σχέσεων συνανταγωνισμού από των κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποδεικνύουν τη σημασία της δημιουργίας συνανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι του παραδοσιακού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Τέλος, παρουσιάζονται παραδείγματα εφαρμογής της θεωρίας του Συνανταγωνισμού στην Ελληνική Αγορά αυτοκινήτων, τόσο σε επίπεδο εταιριών εισαγωγής των αυτοκινήτων όσο και σε επίπεδο αντιπροσώπων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΣυνεργασία
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός
dc.subjectΑνταγωνισμός
dc.subjectΑυτοκίνητα -- Βιομηχανία και εμπόριο
dc.titleΗ θεωρία του συνανταγωνισμού και οι εφαρμογές του στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2124
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.4012 ΚΟΡ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»