Στρατηγική και διαδίκτυο: ποιά η σημασία του διαδικτύου σε σχέση με τη στρατηγική - έρενα για την δάχυση του διαδικτύου στον εκδοτικό κλάδο και για τις προοπτικές ανάπτυξής του
Master Thesis
Συγγραφέας
Τσιριμιάγκος, Σπυρίδων Ε.
Ημερομηνία
2003-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Επιχειρηματικά δίκτυα ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Διαδίκτυο (Internet) ; Στρατηγικός σχεδιασμόςΠερίληψη
Ο βασικός στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διαπίστωση του βαθμού στον οποίο το Διαδίκτυο χρησιμοποιείται για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα (στον εκδοτικό κλάδο), τις επιδράσεις τις οποίες έχει επιφέρει, καθώς και κατά πόσο οι επιχειρήσεις που διαθέτουν παρουσία στο Διαδίκτυο αντιμετωπίζουν το νέο αυτό μέσο ως ένα συμπληρωματικό μέσο στη στρατηγική τους ή ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας της επιχείρησης, υποστηριζόμενο από ενιαίο όραμα και καθαρά διατυπωμένο και ολοκληρωμένο επιχειρησιακό στρατηγικό σχεδιασμό. Τέλος, γίνεται προσπάθεια να αποκομισθούν πληροφορίες σχετικά με τις μελλοντικές προοπτικές του διαδικτύου, τα εμπόδια στην ανάπτυξη του και του βαθμού ελκυστικότητας ορισμένων ευκαιριών που προσφέρει, όπως οι συμμαχίες και η εικονική επιχείρηση. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την πραγματοποίηση της έρευνας περιλάμβανε την προσωπική συνέντευξη, και όπου αυτό δεν κατέστη εφικτό, τη συνάντηση για τη συλλογή του συμπληρώμενου ερωτηματολογίου από τον ερευνητή. Οι επιχειρήσεις που περιλήφθησαν στην έρευνα ήταν οι εκδοτικοί οίκοι / βιβλιοπωλεία στην περιοχή της Αθήνας. Ο εντοπισμός και η τηλεφωνική επικοινωνία με αυτές, έλαβε χώρα μέσω της επιχειρησιακής λίστας του οδηγού ICAP.