Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός του ψηφιακού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας «Ellinopedia Go» για την εκμάθηση των ελληνικών ως ξένης γλώσσας με χρήση του ARTutor

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΓαβριήλ, Χριστίνα
dc.date.accessioned2025-12-03T08:27:48Z
dc.date.available2025-12-03T08:27:48Z
dc.date.issued2025-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18642
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον σχεδιασμό ενός ψηφιακού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για την εκμάθηση της ελληνικής ως ξένης γλώσσας, με τίτλο «Ellinopedia Go». Το παιχνίδι απευθύνεται σε μαθητές επιπέδου Α2, σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες. Μέσω της αξιοποίησης του εργαλείου ARTutor και της ενσωμάτωσης φυσικών και ψηφιακών στοιχείων, το παιχνίδι επιδιώκει να προσφέρει ένα πολυαισθητηριακό και πολιτισμικά εμπλουτισμένο μαθησιακό περιβάλλον. Η εργασία περιλαμβάνει αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο αναφορικά με τη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας, τις σύγχρονες προκλήσεις και τις δυνατότητες αξιοποίησης της τεχνολογίας. Στη συνέχεια, αναλύεται το παιδαγωγικό και θεωρητικό πλαίσιο που αφορά τις γλωσσικές δεξιότητες του επιπέδου Α2, τα χαρακτηριστικά των μαθητών αυτής της βαθμίδας, καθώς και τη συμβολή των παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας και της πλατφόρμας ARTutor στη μαθησιακή διαδικασία. Επιπλέον, περιγράφεται αναλυτικά ο σχεδιασμός του παιχνιδιού, η παιδαγωγική του προσέγγιση και τα χαρακτηριστικά του περιεχομένου του. Τέλος, γίνεται αναφορά στην αξιολόγηση του μέσω ρουμπρίκας, στις προοπτικές βελτίωσής του ενώ συγκρίνεται και με άλλα παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας. Στόχος της μελέτης είναι να αναδείξει τις δυνατότητες της επαυξημένης πραγματικότητας στη διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας, προτείνοντας ένα ολοκληρωμένο παιδαγωγικό μοντέλο που συνδυάζει διαδραστική εμπειρία και ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων μέσα από παιχνίδι.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδιασμός του ψηφιακού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας «Ellinopedia Go» για την εκμάθηση των ελληνικών ως ξένης γλώσσας με χρήση του ARTutorel
dc.title.alternativeThe digitally augmented reality game "Ellinopedia Go" for teaching and learning Greek as a foreign language with the use of ARTutorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis thesis focuses on the design of a digital augmented reality (AR) game for learning Greek as a foreign language, entitled “Ellinopedia Go”. The game is aimed at A2-level learners, according to the Common European Framework of Reference for Languages. By utilizing the ARTutor tool and integrating both physical and digital elements, the game seeks to provide a multisensory and culturally enriched learning environment. The thesis initially presents the theoretical background regarding the teaching of Greek as a foreign language, contemporary challenges, and the potential of technology integration. It then analyzes the pedagogical and theoretical framework related to the linguistic skills of the A2 level, the characteristics of learners at this stage, as well as the contribution of augmented reality games and the ARTutor platform to the learning process. Furthermore, it offers a detailed description of the game’s design, its pedagogical approach, and its content features. Finally, it discusses the game’s evaluation through a rubric, its prospects for improvement, and its comparison with other augmented reality games. The aim of this study is to highlight the potential of augmented reality in teaching Greek as a foreign language by proposing a comprehensive pedagogical model that combines interactive experience with the development of language skills through gameplay.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΕκμάθηση ελληνικής γλώσσαςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό παιχνίδιel
dc.subject.keywordARTutorel
dc.subject.keywordΕπίπεδο Α2el
dc.date.defense2025-10-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»