| dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
| dc.contributor.author | Μαντζουράνη, Μαρία | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-12T10:52:04Z | |
| dc.date.available | 2025-11-12T10:52:04Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18405 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός παιχνιδιού Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) με θέμα τον Τρωικό Πόλεμο για τους μαθητές της Γ΄ Δημοτικού. Στόχος του είναι να ενισχύσει το ενδιαφέρον των μαθητών για το μάθημα της Ιστορίας μέσα από την βιωματική και παιγνιώδη μάθηση. Το παιχνίδι συνδυάζει το φυσικό ταμπλό και τις ψηφιακές επαυξήσεις μέσω της εφαρμογής AR Tutor και περιλαμβάνει quiz, κάρτες αποστολής και τύχης, τρισδιάστατα μοντέλα κ.α. Μέσα από το επιτραπέζιο αυτό, οι μαθητές αναπτύσσουν κριτική σκέψη, συνεργατικότητα και ιστορική ενσυναίσθηση. | el |
| dc.format.extent | 78 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας με θέμα τον Τρωικό Πόλεμο | el |
| dc.title.alternative | Design and development of an educational augmented reality game about Trojan War | el |
| dc.type | Master Thesis | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
| dc.description.abstractEN | This thesis presents the design and development of an Augmented Reality (AR) game on the theme of the Trojan War, created for third-grade primary school students. Its aim is to enhance students’ interest in History through experiential and game-based learning. The game combines a physical board with digital augmentations via the ARTutor application and includes quizzes, mission and chance cards, as well as 3D models. Through this board game experience, students develop critical thinking, collaboration skills, and historical empathy. | el |
| dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Επαυξημένη πραγματικότητα | el |
| dc.subject.keyword | Τρωικός Πόλεμος | el |
| dc.subject.keyword | Παιχνιδοποίηση | el |
| dc.subject.keyword | Βιωματική μάθηση | el |
| dc.date.defense | 2025-10-21 | |