| dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
| dc.contributor.author | Τόλη, Παναγιώτα | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-07T09:40:38Z | |
| dc.date.available | 2025-11-07T09:40:38Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18370 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία διερευνά την επίδραση ενός ψηφιακού διαπολιτισμικού προγράμματος αγωγής υγείας στη διατροφική εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μέσω της αξιοποίησης πολυμεσικών εργαλείων, βιωματικών δραστηριοτήτων και εικονικών σεναρίων, το πρόγραμμα στοχεύει στην ενίσχυση της γνωστικής και συναισθηματικής εμπλοκής των παιδιών, με έμφαση στη διαπολιτισμική προσέγγιση. Η έρευνα βασίστηκε σε ημιδομημένες συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια προς παιδαγωγούς, με σκοπό την αποτίμηση της συμμετοχής των παιδιών και της αποτελεσματικότητας του e-course. Τα ευρήματα δείχνουν θετική ανταπόκριση τόσο από τα παιδιά όσο και από τους εκπαιδευτικούς, ενώ τονίζεται η σημασία της συνέχειας και της εξέλιξης αντίστοιχων προγραμμάτων στην προσχολική εκπαίδευση. | el |
| dc.format.extent | 130 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός ψηφιακού μαθήματος βασισμένου μάθηση βάσει έργου (project based learning) για τη διατροφική εκπαίδευση με διαπολιτισμικό περιεχόμενο για παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
| dc.title.alternative | Design and development an eCourse based on project based learning for nutrition education with intercultural content for preschool children | el |
| dc.type | Master Thesis | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
| dc.description.abstractEN | This study explores the impact of a digital intercultural health education program focused on nutrition for preschool children. Through the use of multimedia tools, experiential activities, and interactive scenarios, the program aims to enhance the cognitive and emotional engagement of young learners, with an emphasis on intercultural understanding. The research was based on semi-structured interviews and questionnaires addressed to educators, aiming to assess children's participation and the overall effectiveness of the e-course. Findings indicate a positive response from both children and educators, highlighting the importance of continuing and expanding similar initiatives in early childhood education. | el |
| dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Διατροφή | el |
| dc.subject.keyword | Διαπολιτισμική εκπαιδευση | el |
| dc.subject.keyword | Προσχολική ηλικία | el |
| dc.date.defense | 2025-10-22 | |