Ενσωμάτωση αρχών βιωσιμότητας και οικολογικού σχεδιασμού στην επιχειρηματική στρατηγική
Integrating sustainability and eco-design principles in business strategy

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Βιωσιμότητα ; Οικολογικός σχεδιασμός προϊόντων ; Επιχειρηματική στρατηγική ; Εταιρική κοινωνική ευθύνη ; Καλές πρακτικές ; Sustainability ; Product eco-design ; Business strategy ; Corporate social responsibility ; Best practicesΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η διερεύνηση της ενσωμάτωσης πρακτικών βιωσιμότητας και οικολογικού σχεδιασμού προϊόντων στην επιχειρηματική στρατηγική. Η εργασία αναλύει την έννοια της βιωσιμότητας για τις επιχειρήσεις, τον οικολογικό σχεδιασμό προϊόντων, τις επιχειρηματικές στρατηγικές και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Δίνεται έμφαση στον τρόπο ενσωμάτωσης των πρακτικών βιωσιμότητας και στον ρόλο της χρηματοδότησης.
Η μεθοδολογία βασίζεται σε εκτενή βιβλιογραφική αναζήτηση σε βάσεις επιστημονικών δεδομένων, επιστημονικά περιοδικά και συγγράμματα, αλλά και διαδικτυακές πηγές, με στόχο την ανάλυση και σύγκριση θεωρητικών προσεγγίσεων και πρακτικών εφαρμογών στον επιχειρηματικό χώρο.
Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι η ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών και οικολογικού σχεδιασμού προϊόντων οδηγεί σε οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά οφέλη για τις επιχειρήσεις, βελτιώνει τη φήμη τους, ενισχύει τις συνεργασίες με ενδιαφερόμενα μέρη και συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος.


