| dc.contributor.advisor | Σάμψων, Δημήτριος | |
| dc.contributor.author | Χρυσανθόπουλος, Γεώργιος | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-03T13:16:15Z | |
| dc.date.available | 2025-11-03T13:16:15Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18279 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και ανάπτυξη ενός
ασύγχρονου ψηφιακού μαθήματος για τη νοσηλευτική φροντίδα ηλικιωμένων ασθενών
με άνοια, με στόχο την ενίσχυση των επαγγελματικών ικανοτήτων και την υιοθέτηση
προσωποκεντρικών, τεκμηριωμένων πρακτικών. Η ανάγκη για στοχευμένη επιμόρφωση
είναι προφανής, καθώς η άνοια συνιστά σύνθετο κλινικό και κοινωνικό φαινόμενο που
απαιτεί αποτελεσματικές παρεμβάσεις στην επικοινωνία, τη διαχείριση συμπεριφορών και
τη διασφάλιση της ποιότητας ζωής.
Η σχεδίαση ακολούθησε τις αρχές της μικρομάθησης, με εστιασμένες ενότητες και ρητά
διατυπωμένους μαθησιακούς στόχους. Η υλοποίηση στο Google Classroom εξασφάλισε
συνεκτική ροή δραστηριοτήτων και τεκμηριωμένη ανατροφοδότηση, με αξιολόγηση
οργανωμένη μέσω ρουμπρικών και σαφώς ορισμένων προϋποθέσεων επιτυχίας.
Τέλος, πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση της εκπαιδευτικής αξίας του ψηφιακού μαθήματος
και διατυπώθηκαν συμπεράσματα και προτάσεις για τη μελλοντική του βελτίωση. Το έργο
συνεισφέρει στην ανάπτυξη ευέλικτων διαδικτυακών εργαλείων για την εκπαίδευση στην
άνοια, παρέχοντας στους/στις νοσηλευτές/τριες πρακτικά εφόδια για αποτελεσματική και
ανθρώπινη διαχείριση του προβλήματος. | el |
| dc.format.extent | 578 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.title | Ψηφιακό μάθημα για την νοσηλευτική φροντίδα ηλικιωμένων ασθενών με άνοια | el |
| dc.title.alternative | A digital self-study course for nursing care of elderly patients with dementia | el |
| dc.type | Master Thesis | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
| dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the design and development of an asynchronous digital course for the
nursing care of older adults with dementia, with the aim of strengthening professional
competencies and the adoption of person-centred, evidence-based practices. The need for
targeted training is evident, as dementia constitutes a complex clinical and social
phenomenon that requires effective interventions in communication, behaviour
management, and the safeguarding of quality of life.
The design followed the principles of microlearning, with focused units and explicitly stated
learning outcomes. Implementation in Google Classroom ensured a coherent flow of activities
and documented feedback, with assessment organised through rubrics and clearly defined
conditions for success.
Finally, an evaluation of the educational value of the course was carried out, and conclusions
and proposals were formulated for its future improvement. The project contributes to the
development of flexible online tools for education on dementia, providing nurses with
practical resources for effective and humane management of the problem. | el |
| dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Άνοια | el |
| dc.subject.keyword | Νοσηλευτική φροντίδα | el |
| dc.subject.keyword | Μικρομάθηση | el |
| dc.subject.keyword | Google Classroom | el |
| dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
| dc.date.defense | 2025-10-22 | |