| dc.contributor.advisor | Χρυσαφιάδη, Κωνσταντίνα | |
| dc.contributor.author | Δήμας, Πέτρος | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T14:18:07Z | |
| dc.date.available | 2025-10-21T14:18:07Z | |
| dc.date.issued | 2025-09 | |
| dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18244 | |
| dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να δημιουργήσει μία πλατφόρμα για την ανάπτυξη εικονικών ψηφιακών εμπειριών (ή και παιχνιδιών) χωρίς την χρήση γραφικών, όπου ο χρήστης θα πλοηγείτε στον εικονικό κόσμο μόνο με την αίσθηση της ακοής και θα μεταφράζει έναν αρκετά ρεαλιστικό αριθμό κινήσεων του πραγματικού σώματος ενός ανθρώπου στο ψηφιακό του avatar, με σκοπό την επίτευξη διάφορων στόχων στον εικονικό κόσμο αυτό. Η εφαρμογή που χρησιμοποιείται για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η μηχανή γραφικών Godot, πάνω στην οποία έχουν δημιουργηθεί αρκετά abstractions όσον αναφορά την εύκολη και γρήγορη παραγωγή των απαραίτητων ηχητικών αρχείων. | el |
| dc.format.extent | 53 | el |
| dc.language.iso | el | el |
| dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.title | Σκοτάδι : μια Godot εφαρμογή για την εμπειρία πλοήγησης σε έναν εικονικό κόσμο ως άνθρωπος με σοβαρή απώλεια όρασης | el |
| dc.title.alternative | Darkness : a Godot application to experience navigating a virtual world as a person with severe vision loss | el |
| dc.type | Bachelor Dissertation | el |
| dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
| dc.description.abstractEN | This thesis attempts to create a platform for the development of virtual digital experiences (or games) without the use of graphics, where the user will navigate the virtual world only with the sense of hearing and will translate a fairly realistic number of movements of a person's real body into his digital avatar, in order to achieve various goals in this virtual world. The application used to achieve this goal is the Godot graphics engine, on which several abstractions have been created regarding the easy and fast production of the necessary audio files. | el |
| dc.subject.keyword | Godot | el |
| dc.subject.keyword | Game | el |
| dc.subject.keyword | Audio game | el |
| dc.date.defense | 2025-09-30 | |