dc.contributor.advisor | Τσάκωνας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Δημητρακάκης, Χαράλαμπος | |
dc.date.accessioned | 2025-09-30T07:22:56Z | |
dc.date.available | 2025-09-30T07:22:56Z | |
dc.date.issued | 2025-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/18155 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη μελέτη και εφαρμογή των αρχών του Design Thinking και της διαδικασίας σχεδιασμού εμπειρίας χρήστη (UX design process) με αντικείμενο την ανάπτυξη μίας νέας πλατφόρμας εξ αποστάσεως διδασκαλίας, προσαρμοσμένης στις ανάγκες του δημοτικού σχολείου. Αρχικά παρουσιάζονται οι βασικές θεωρητικές έννοιες και τα στάδια που συγκροτούν τις παραπάνω μεθοδολογίες, τα οποία λειτουργούν ως θεμέλιο για τον σχεδιασμό ενός αποδοτικού και λειτουργικού περιβάλλοντος. Στη συνέχεια, περιγράφεται η διαδικασία ανάπτυξης της πλατφόρμας, η οποία περιλαμβάνει τη διερεύνηση αναγκών χρηστών, τον καθορισμό απαιτήσεων, τη δημιουργία πρωτοτύπων και την αξιολόγηση μέσω δοκιμών χρηστικότητας. Στόχος της εργασίας είναι να αναδείξει πώς η συνδυαστική αξιοποίηση σύγχρονων σχεδιαστικών προσεγγίσεων μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της διδακτικής εμπειρίας, ενισχύοντας τόσο την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών όσο και τη μαθησιακή εμπλοκή των μαθητών. | el |
dc.format.extent | 111 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδίαση πλατφόρμας για την εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω του UX design process | el |
dc.title.alternative | Designing a virtual classroom platform for Greek schools Using the UX design process | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the study and application of the principles of Design Thinking and the user experience design process (UX design process) with the aim of developing a new distance learning platform tailored to the needs of primary schools. First, the basic theoretical concepts and stages that make up the above methodologies are presented, which serve as the foundation for designing an efficient and functional environment. Next, the platform development process is described, which includes user needs research, requirements definition, prototyping, and evaluation through usability testing. The aim of the thesis is to highlight how the combined use of modern design approaches can contribute to improving the teaching experience, enhancing both the effectiveness of teachers and the learning engagement of students. | el |
dc.subject.keyword | UX design | el |
dc.subject.keyword | UX/UI | el |
dc.subject.keyword | Platform | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική πλατφόρμα | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως διδασκαλία | el |
dc.subject.keyword | Virtual classroom | el |
dc.subject.keyword | UX design process | el |
dc.date.defense | 2025-09-22 | |