Πλοήγηση Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Supermarkets -- Marketing"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Πληροφοριακό σύστημα διαχείρησης (ERP), ανάλυση και σχεδιασμός σε σημείο λιανικής πώλησης (supermarket)
(2011-03-14)Το περιβάλλον μέσα στο οποίο εξελίσσονται σήμερα οι επιχειρήσεις μεταβάλλεται και διαμορφώνεται με ιδιαίτερη ταχύτητα, δημιουργώντας έτσι νέες ευκαιρίες και προκλήσεις. Το φάσμα των προκλήσεων αυτών γεννιέται μέσα από την ...