Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧατζηνικολάου, Στέφανος
dc.contributor.authorΚυριάκου, Αγγελική
dc.date.accessioned2025-05-02T13:10:59Z
dc.date.available2025-05-02T13:10:59Z
dc.date.issued2025-04
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17707
dc.description.abstractΟι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) αναγνωρίζονται ως ένας από τους κύριους παράγοντες της κλιματικής αλλαγής. Η ναυτιλιακή βιομηχανία ευθύνεται για περίπου το 2,5% των παγκόσμιων εκπομπών CO₂ κάθε χρόνο (Ritchie, 2024) και έχει δεσμευτεί για να μειώσει δραστικά και αν είναι δυνατόν να εξαλείψει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου ως το 2050. Μια από τις λύσεις που εξετάζονται για εφαρμογή στη ναυτιλία είναι η δέσμευση και αποθήκευση του CO₂ στο πλοίο η οποία παρουσιάζει σημαντικές προκλήσεις, όπως ο απαιτούμενος χώρος, η αποδοτικότητα και το κόστος. Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις διάφορες τεχνολογίες δέσμευσης άνθρακα, εστιάζοντας στα πλεονεκτήματα και τους περιορισμούς της καθεμιάς, ενώ παράλληλα αναλύει τη δυνατότητα μεταφοράς και μακροχρόνιας αποθήκευσης του δεσμευμένου άνθρακα.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔέσμευση και αποθήκευση άνθρακα στο πλοίοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe shipping industry contributes about 2.5% of global CO2 gas emissions annually. The International Maritime Organization (IMO) has set a target of reducing the total annual emissions from international shipping to 70% by 2050. For this reason, carbon capture, use and storage technology are emerging as the main alternative solution to reduce CO2 emissions from ships. However, there are many challenges associated with carbon capture and storage on marine vessels, such as the space taken up on a vessel and the cost of a carbon capture system. This paper explores the various carbon capture technologies with their advantages and limitations. In addition, it emphasizes the possibility of transport and longterm storage of the captured carbon.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΔέσμευση διοξειδίου του άνθρακαel
dc.subject.keywordΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΠλοίοel
dc.date.defense2024-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»