Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Επιβλέποντα "Σαΐτη, Άννα"
Αποτελέσματα 24-29 από 29
-
Σεμινάρια ρόλων και εξ’ αποστάσεως μάθηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί η εκπαίδευση εξ αποστάσεως και η εφαρμογή παιχνιδιών ρόλου. Με τη σχεδίαση του ερωτηματολογίου και τη συλλογή των απαντήσεων, η ... -
Στάσεις και αντιλήψεις νηπιαγωγών για την αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων και κινδύνων στα νηπιαγωγεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Αναντίλεκτα, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, ένας μεγάλος όγκος διεθνών μελετών που διερεύνησε τη διαχείρισή αυτής της κρίσης από τα σχολεία έχει κάνει την εμφάνισή. Ωστόσο, σε ένα σχολικό περιβάλλον, οι ... -
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση και τη ζήτηση σχετικής μεταπτυχιακής εξειδίκευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Στην παρούσα έρευνα αντικείμενο μελέτης αποτέλεσε ο τομέας της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ). Στόχος της είναι να αποτυπώσει και να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών με ειδικές ανάγκες, στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες και αναπηρίες αναμφισβήτητα έρχονται αντιμέτωπα με πολλά εμπόδια κατά την εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση συμβάλει στην προώθηση της ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης για ... -
Σχολική ηγεσία και συμπερίληψη προσφύγων μαθητών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12)Οι μεγάλες αλλαγές που συμβαίνουν παγκόσμια απαιτούν νέες μορφές ηγεσίας που να μπορούν να προωθήσουν την συμπερίληψη ανταποκρινόμενες στις σύγχρονες απαιτήσεις. Μια τέτοια αλλαγή είναι η συμπερίληψη προσφύγων μαθητών που ... -
Το νευρομάρκετινγκ ως ισχυρή στρατηγική ανάπτυξης των νεοφυών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα γίνει αναφορά στην κλασική έννοια του μάρκετινγκ, ενώ θα αναλυθεί εις βάθος, η νέα τάση του νευρομάρκετινγκ. Θα αναπτυχθούν ο καινοτόμες τεχνικές του και θα υπάρξει σύγκριση, με τις ...