dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Κατσανεβάκη, Χρυσάνθη Τσαμπίκα | |
dc.date.accessioned | 2025-04-16T12:46:06Z | |
dc.date.available | 2025-04-16T12:46:06Z | |
dc.date.issued | 2025-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17680 | |
dc.description.abstract | Η παρακάτω εργασίας αναλύει την χαρτογράφηση του νησιού της Ύδρας σε ηλεκτρονική τρισδιάστατη
μορφή. Για να επιτευχθεί αυτό έγινε η χρήση του προγράμματος της UNITY, στο οποίο έγινε η
απεικόνιση του χάρτη σε σχήμα και μορφή, με όλες τις γεωγραφικές λεπτομέρειες αλλά και των οικισμό.
Το δεύτερο, πρόγραμμά που χρησιμοποιήθηκε είναι το BLENDER με το οποίο πραγματοποιήθηκε ο
τρισδιάστατος σχεδιασμός του σπιτιών για την χρήση τους στην απεικόνιση του οικισμού του νησιού.
Παρακάτω εξηγείτε αναλυτικά η διαδικασία του τρισδιάστατου σχεδιασμού που πραγματοποιήθηκε και
στις 2 εφαρμογές αλλά και η τοποθέτηση τους στον χάρτη αλλά και ο τρόπος δημιουργίας του χάρτη. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.title | Απεικόνιση του νησιού της Ύδρας στην Unity με τρισδιάστατα μοντέλα στο Blender | el |
dc.title.alternative | Illustration of the island of Hydra in Unity with 3D models in Blender | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The following paper analyzes the mapping of the island of Hydra in electronic 3D format. In order to
achieve this, the UNITY program was used, in which the map was displayed in shape and form, with all
the geographical details as well as the settlements. The second program used is BLENDER, with which
the three-dimensional design of the houses was carried out for their use in the depiction of the settlement
of the island. Below it is explained in detail the process of the 3D design carried out in both applications,
their placement on the map and the way to create the map. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | 3D modeling | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Blender | el |
dc.subject.keyword | 3D assets | el |
dc.subject.keyword | 3D map | el |
dc.date.defense | 2025-04-08 | |