Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παράγοντες και στρατηγικές ανάπτυξης στις διεθνείς αγορές

dc.contributor.advisorΚωστόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΠαντζαρτζίδη, Χαρίκλεια
dc.date.accessioned2025-04-16T09:55:51Z
dc.date.available2025-04-16T09:55:51Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17674
dc.description.abstractH παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους παράγοντες και τις στρατηγικές ανάπτυξης των σύγχρονων οργανισμών στις διεθνείς αγορές. Η έξοδος από την εγχώρια αγορά και η ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο είναι συνυφασμένη με την διατήρηση της βιωσιμότητας σε ένα ενιαίο πλαίσιο εντεινόμενου ανταγωνισμού. Η στρατηγική της διεθνοποίησης παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα. Ωστόσο, η επιτυχία της δραστηριοποίησης στην διεθνή αγορά προϋποθέτει την αξιολόγηση του εξωτερικού περιβάλλοντος. Η πολιτική και οικονομική κατάσταση, τα κοινωνικά χαρακτηριστικά και οι εξελίξεις στην τεχνολογία επηρεάζουν σημαντικά την οργάνωση και την δραστηριοποίηση της επιχειρηματικής μονάδας στην νέα τοποθεσία. Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των συνθηκών του εξωτερικού περιβάλλοντος, οι δυνατότητες διαφοροποίησης του παραγόμενου είδους, οι θεμελιώδεις ικανότητες, η δυναμική και οι προσδοκώμενοι στόχοι του οργανισμού, είναι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιλογή της κατάλληλης εταιρικής στρατηγικής διεθνοποίησης και του τρόπου εισόδου. Οι εταιρικές στρατηγικές διεθνοποίησης διακρίνονται με κριτήριο την μείωση του κόστους και την ανταπόκριση των ειδών στις ιδιαίτερες ανάγκες των καταναλωτών. Ενώ, οι στρατηγικοί τρόποι διείσδυσης στη διεθνή αγορά, ανάμεσα στις αρχικές εξαγωγικού τύπου μορφές διεθνοποίησης και στις άμεσες ξένες επενδύσεις. Ωστόσο, παρά τα σημαντικά πλεονεκτήματα, η απόφαση για διεθνή επέκταση επιφυλάσσει σημαντικούς κινδύνους, που η ενεργοποίησή τους ενδέχεται να επηρεάσουν την επιτυχία του εγχειρήματος και την λειτουργία του οργανισμού συνολικά. Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιείται στα πλαίσια βιβλιογραφικών παραπομπών και εξαγωγής πληροφοριών από άτομα με πολυετή εμπειρία και γνώση στον κλάδο της πληροφορικής σε διεθνές επίπεδο.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠαράγοντες και στρατηγικές ανάπτυξης στις διεθνείς αγορέςel
dc.title.alternativeFactors and growth strategies in international marketsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThis master’s thesis focuses on the factors and growth strategies of organizations in international markets. Exiting the domestic market and growing internationally is associated with maintaining sustainability in a global context of increasing competition. The strategy of internationalization presents significant advantages. However, the success of operating on the international market requires an assessment of the external environment. The political and economic situation, social characteristics and technological developments in the target market have a significant impact on the organization and operation of the business unit in the new location. The conditions of the external environment, the potential diversification of the product, the core competencies and expected objectives of the organization are factors that contribute to the selection of the appropriate corporate internationalization strategy. These internationalization strategies are defined in terms of cost reduction and the responsiveness of the produced products to the specific needs of the new local consumers. While, strategic entry modes in the international markets are split between the initial export-based forms and foreign direct investments (FDIs). However, despite the significant advantages, the decision to expand internationally presents significant risks, the activation of which can affect the success of the project and the overall function of the organization. The data analysis is conducted in the context of literature references and extracted insights from individuals with years of experience and knowledge in the IT industry in international markets.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΠαράγοντες διεθνοποίησηςel
dc.subject.keywordΔιεθνές επίπεδοel
dc.subject.keywordΔιεθνής αγοράel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικές δραστηριότητεςel
dc.subject.keywordΑνάπτυξηel
dc.subject.keywordΔιείσδυσηel
dc.subject.keywordΕπέκτασηel
dc.subject.keywordΚίνδυνοι διεθνοποίησηςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική διεθνοποίησηςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικοί τρόποι εισόδουel
dc.subject.keywordΕταιρικές στρατηγικές διεθνοποίησηςel
dc.subject.keywordΧώρα-στόχοel
dc.date.defense2025-04-02


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»