dc.contributor.advisor | Κωστόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Παντζαρτζίδη, Χαρίκλεια | |
dc.date.accessioned | 2025-04-16T09:55:51Z | |
dc.date.available | 2025-04-16T09:55:51Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17674 | |
dc.description.abstract | H παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τους παράγοντες και τις στρατηγικές
ανάπτυξης των σύγχρονων οργανισμών στις διεθνείς αγορές. Η έξοδος από την εγχώρια
αγορά και η ανάπτυξη σε διεθνές επίπεδο είναι συνυφασμένη με την διατήρηση της
βιωσιμότητας σε ένα ενιαίο πλαίσιο εντεινόμενου ανταγωνισμού. Η στρατηγική της
διεθνοποίησης παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα. Ωστόσο, η επιτυχία της
δραστηριοποίησης στην διεθνή αγορά προϋποθέτει την αξιολόγηση του εξωτερικού
περιβάλλοντος. Η πολιτική και οικονομική κατάσταση, τα κοινωνικά χαρακτηριστικά
και οι εξελίξεις στην τεχνολογία επηρεάζουν σημαντικά την οργάνωση και την
δραστηριοποίηση της επιχειρηματικής μονάδας στην νέα τοποθεσία. Τα αποτελέσματα
της αξιολόγησης των συνθηκών του εξωτερικού περιβάλλοντος, οι δυνατότητες
διαφοροποίησης του παραγόμενου είδους, οι θεμελιώδεις ικανότητες, η δυναμική και οι
προσδοκώμενοι στόχοι του οργανισμού, είναι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιλογή
της κατάλληλης εταιρικής στρατηγικής διεθνοποίησης και του τρόπου εισόδου. Οι
εταιρικές στρατηγικές διεθνοποίησης διακρίνονται με κριτήριο την μείωση του κόστους
και την ανταπόκριση των ειδών στις ιδιαίτερες ανάγκες των καταναλωτών. Ενώ, οι
στρατηγικοί τρόποι διείσδυσης στη διεθνή αγορά, ανάμεσα στις αρχικές εξαγωγικού
τύπου μορφές διεθνοποίησης και στις άμεσες ξένες επενδύσεις. Ωστόσο, παρά τα
σημαντικά πλεονεκτήματα, η απόφαση για διεθνή επέκταση επιφυλάσσει σημαντικούς
κινδύνους, που η ενεργοποίησή τους ενδέχεται να επηρεάσουν την επιτυχία του
εγχειρήματος και την λειτουργία του οργανισμού συνολικά. Η ανάλυση των δεδομένων
πραγματοποιείται στα πλαίσια βιβλιογραφικών παραπομπών και εξαγωγής πληροφοριών
από άτομα με πολυετή εμπειρία και γνώση στον κλάδο της πληροφορικής σε διεθνές
επίπεδο. | el |
dc.format.extent | 66 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Παράγοντες και στρατηγικές ανάπτυξης στις διεθνείς αγορές | el |
dc.title.alternative | Factors and growth strategies in international markets | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίας | el |
dc.description.abstractEN | This master’s thesis focuses on the factors and growth strategies of organizations in
international markets. Exiting the domestic market and growing internationally is
associated with maintaining sustainability in a global context of increasing competition.
The strategy of internationalization presents significant advantages. However, the success
of operating on the international market requires an assessment of the external
environment. The political and economic situation, social characteristics and
technological developments in the target market have a significant impact on the
organization and operation of the business unit in the new location. The conditions of the
external environment, the potential diversification of the product, the core competencies
and expected objectives of the organization are factors that contribute to the selection of
the appropriate corporate internationalization strategy. These internationalization
strategies are defined in terms of cost reduction and the responsiveness of the produced
products to the specific needs of the new local consumers. While, strategic entry modes
in the international markets are split between the initial export-based forms and foreign
direct investments (FDIs). However, despite the significant advantages, the decision to
expand internationally presents significant risks, the activation of which can affect the
success of the project and the overall function of the organization. The data analysis is
conducted in the context of literature references and extracted insights from individuals
with years of experience and knowledge in the IT industry in international markets. | el |
dc.contributor.master | Βιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Παράγοντες διεθνοποίησης | el |
dc.subject.keyword | Διεθνές επίπεδο | el |
dc.subject.keyword | Διεθνής αγορά | el |
dc.subject.keyword | Επιχειρηματικές δραστηριότητες | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη | el |
dc.subject.keyword | Διείσδυση | el |
dc.subject.keyword | Επέκταση | el |
dc.subject.keyword | Κίνδυνοι διεθνοποίησης | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική διεθνοποίησης | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικοί τρόποι εισόδου | el |
dc.subject.keyword | Εταιρικές στρατηγικές διεθνοποίησης | el |
dc.subject.keyword | Χώρα-στόχο | el |
dc.date.defense | 2025-04-02 | |