dc.contributor.advisor | Δουληγέρης, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Λυμπερόπουλος, Παναγιώτης - Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T09:30:51Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T09:30:51Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17541 | |
dc.description.abstract | Η τεχνολογία έχει αναδείξει νέες προοπτικές στην εκπαίδευση, με την εικονική διδασκαλία να αποτελεί ένα από τα πιο καινοτόμα εργαλεία. Αυτή η εργασία εξετάζει την ενσωμάτωση των εικονικών εργαστηρίων στο σχολικό σύστημα και αναλύει πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να επηρεάσει τη μάθηση.
Η εικονική διδασκαλία προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, ξεπερνώντας τους περιορισμούς των παραδοσιακών μεθόδων διδασκαλίας. Τα εικονικά εργαστήρια επιτρέπουν τη διεξαγωγή πειραμάτων και τη συμμετοχή σε δραστηριότητες που δεν είναι πάντα εφικτές με φυσικά μέσα. Με την αξιοποίηση τεχνολογιών όπως η εικονική πραγματικότητα (VR) και η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), τα εικονικά εργαστήρια μπορούν να προσφέρουν μια πιο διαδραστική και εντυπωσιακή μαθησιακή εμπειρία.
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη θεωρητική βάση πίσω από τα εικονικά εργαστήρια, τις τεχνολογίες που τα υποστηρίζουν και την εφαρμογή τους στην εκπαίδευση. Σκοπός της είναι να αναλύσει τα οφέλη και τις προκλήσεις που σχετίζονται με τη χρήση των εικονικών εργαστηρίων και να προσδιορίσει τις καλύτερες πρακτικές για την ενσωμάτωσή τους στο σχολικό σύστημα.
Αναλύοντας δεδομένα από πρακτικές εφαρμογές και περιπτώσεις μελέτης, η εργασία αυτή παρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη συμβολή των εικονικών εργαστηρίων στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας. Τα ευρήματα δείχνουν ότι, αν και υπάρχουν προκλήσεις στην υλοποίηση των εικονικών εργαστηρίων, η κατάλληλη χρήση τους μπορεί να προσφέρει σημαντικά οφέλη για την εκπαίδευση, ενισχύοντας τη συμμετοχή και την κατανόηση των μαθητών. | el |
dc.format.extent | 51 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Εικονική διδασκαλία στο σχολικό σύστημα με χρήση των εικονικών εργαστήριων | el |
dc.title.alternative | Virtual teaching in the school system using virtual labs | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Technology has opened new horizons in education, with virtual teaching emerging as one of the most innovative tools. This thesis examines the integration of virtual laboratories into the school system and analyzes how this technology can impact the learning process.
Virtual teaching provides students with the opportunity to interact with educational content in a digital environment, overcoming the limitations of traditional teaching methods. Virtual laboratories enable the conduction of experiments and participation in activities that are not always feasible with physical means. By utilizing technologies such as virtual reality (VR) and augmented reality (AR), virtual laboratories can offer a more interactive and immersive learning experience.
This thesis explores the theoretical basis behind virtual laboratories, the technologies that support them, and their application in education. The aim is to analyze the benefits and challenges associated with using virtual laboratories and to identify best practices for their integration into the school system.
Through an analysis of data from practical applications and case studies, this work provides a comprehensive view of the contribution of virtual laboratories to improving the learning process. The findings indicate that, although there are challenges in implementing virtual laboratories, their appropriate use can offer significant benefits for education by enhancing student engagement and understanding. | el |
dc.subject.keyword | Εικονικά | el |
dc.subject.keyword | Εργαστήρια | el |
dc.date.defense | 2025-01-31 | |