dc.contributor.advisor | Θεοδωρίδης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Κοκόσης, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T09:26:57Z | |
dc.date.available | 2025-03-11T09:26:57Z | |
dc.date.issued | 2025-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17540 | |
dc.description.abstract | Αυτό το άρθρο εστιάζει στην πρόβλεψη της ζήτησης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποι-
ώντας Επαναλαμβανόμενα Νευρωνικά Δίκτυα (RNNs) και Δίκτυα Διπλής Κατεύθυνσης (Bi-RNNs).
Εξετάζεται η ανάπτυξη μεθόδων για την παραγωγή δεδομένων που βελτιώνουν την ακρίβεια των προ-
βλέψεων. Σκοπός της μελέτης είναι η πρόβλεψη της ενεργειακής κατανάλωσης κατά τη διάρκεια των
συνεδριών φόρτισης και η επίλυση του προβλήματος της δυαδικής ταξινόμησης για την πρόβλεψη της
διαθεσιμότητας σταθμών φόρτισης μέσω ενός υβριδικού μοντέλου Μακροπρόθεσμης και Βραχυπρόθε-
σμης Μνήμης (Hybrid LSTM). Η έρευνα χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνικές μηχανικής μάθησης και
εξετάζει μεθοδολογίες δημιουργίας δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των χρονικών και περιβαλλο-
ντικών μεταβλητών που επηρεάζουν τη συμπεριφορά φόρτισης. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν την
αποτελεσματικότητα του προτεινόμενου υβριδικού μοντέλου στην πρόβλεψη της διαθεσιμότητας των
σταθμών φόρτισης, ενώ αναδεικνύουν τις προκλήσεις στην κατασκευή μοντέλων ακριβούς πρόβλεψης
ζήτησης φόρτισης. Παράλληλα, η μελέτη προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για μελλοντικές ερευνητικές
κατευθύνσεις και δυνατότητες προόδου στις μεθοδολογίες προβλεπτικής μοντελοποίησης. | el |
dc.format.extent | 69 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Μέθοδοι προβλεπτικής αναλυτικής με εφαρμογές σε ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.title.alternative | Predictive analytics methods with applications οn electric vehicles | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This paper focuses on forecasting electric vehicle charging demand using Recurrent Neural Networks (RNNs) and Bidirectional Networks (Bi-RNNs). It examines the development of methods for
generating data that improve prediction accuracy. The study aims to forecast energy consumption
during charging sessions and solve the binary classification problem of predicting charging station availability through a Hybrid Long Short-Term Memory (Hybrid LSTM) model. The research
employs advanced machine learning techniques and investigates data generation methodologies,
including temporal and environmental variables that affect charging behavior. The results demonstrate the effectiveness of the proposed hybrid model in predicting charging station availability,
while highlighting the challenges in building accurate charging demand forecasting models. Additionally, the study provides valuable insights for future research directions and opportunities for
progress in predictive modeling methodologies. | el |
dc.contributor.master | Κυβερνοασφάλεια και Επιστήμη Δεδομένων | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρική ενέργεια | el |
dc.subject.keyword | Διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης | el |
dc.subject.keyword | Ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας | el |
dc.subject.keyword | Πρόβλεψη | el |
dc.date.defense | 2025-02 | |