Show simple item record

Μέθοδοι προβλεπτικής αναλυτικής με εφαρμογές σε ηλεκτρικά οχήματα

dc.contributor.advisorΘεοδωρίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚοκόσης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2025-03-11T09:26:57Z
dc.date.available2025-03-11T09:26:57Z
dc.date.issued2025-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17540
dc.description.abstractΑυτό το άρθρο εστιάζει στην πρόβλεψη της ζήτησης φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποι- ώντας Επαναλαμβανόμενα Νευρωνικά Δίκτυα (RNNs) και Δίκτυα Διπλής Κατεύθυνσης (Bi-RNNs). Εξετάζεται η ανάπτυξη μεθόδων για την παραγωγή δεδομένων που βελτιώνουν την ακρίβεια των προ- βλέψεων. Σκοπός της μελέτης είναι η πρόβλεψη της ενεργειακής κατανάλωσης κατά τη διάρκεια των συνεδριών φόρτισης και η επίλυση του προβλήματος της δυαδικής ταξινόμησης για την πρόβλεψη της διαθεσιμότητας σταθμών φόρτισης μέσω ενός υβριδικού μοντέλου Μακροπρόθεσμης και Βραχυπρόθε- σμης Μνήμης (Hybrid LSTM). Η έρευνα χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνικές μηχανικής μάθησης και εξετάζει μεθοδολογίες δημιουργίας δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων των χρονικών και περιβαλλο- ντικών μεταβλητών που επηρεάζουν τη συμπεριφορά φόρτισης. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του προτεινόμενου υβριδικού μοντέλου στην πρόβλεψη της διαθεσιμότητας των σταθμών φόρτισης, ενώ αναδεικνύουν τις προκλήσεις στην κατασκευή μοντέλων ακριβούς πρόβλεψης ζήτησης φόρτισης. Παράλληλα, η μελέτη προσφέρει πολύτιμες γνώσεις για μελλοντικές ερευνητικές κατευθύνσεις και δυνατότητες προόδου στις μεθοδολογίες προβλεπτικής μοντελοποίησης.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΜέθοδοι προβλεπτικής αναλυτικής με εφαρμογές σε ηλεκτρικά οχήματαel
dc.title.alternativePredictive analytics methods with applications οn electric vehiclesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis paper focuses on forecasting electric vehicle charging demand using Recurrent Neural Networks (RNNs) and Bidirectional Networks (Bi-RNNs). It examines the development of methods for generating data that improve prediction accuracy. The study aims to forecast energy consumption during charging sessions and solve the binary classification problem of predicting charging station availability through a Hybrid Long Short-Term Memory (Hybrid LSTM) model. The research employs advanced machine learning techniques and investigates data generation methodologies, including temporal and environmental variables that affect charging behavior. The results demonstrate the effectiveness of the proposed hybrid model in predicting charging station availability, while highlighting the challenges in building accurate charging demand forecasting models. Additionally, the study provides valuable insights for future research directions and opportunities for progress in predictive modeling methodologies.el
dc.contributor.masterΚυβερνοασφάλεια και Επιστήμη Δεδομένωνel
dc.subject.keywordΗλεκτρικά οχήματαel
dc.subject.keywordΗλεκτρική ενέργειαel
dc.subject.keywordΔιαθεσιμότητα σταθμών φόρτισηςel
dc.subject.keywordΖήτηση ηλεκτρικής ενέργειαςel
dc.subject.keywordΠρόβλεψηel
dc.date.defense2025-02


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»