Ο ρόλος της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού ως καταλύτης στην επίλυση συγκρούσεων στον εκπαιδευτικό χώρο

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διαχείριση συγκρούσεων ; Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ; Εκπαίδευση ; Συναισθηματική νοημοσύνη ; Καινοτόμες στρατηγικές ; Πολυπολιτισμικότητα ; Ενσυναίσθηση ; Γονεϊκή συμμετοχή ; Ψυχική υγείαΠερίληψη
Η εργασία εξετάζει τη διαχείριση συγκρούσεων στον εκπαιδευτικό χώρο, εστιάζοντας στον
καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ) στην πρόληψη
και επίλυση αυτών. Μέσω της ανάλυσης των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί,
καθώς και των καινοτόμων στρατηγικών που μπορούν να εφαρμοστούν, αναδεικνύεται η σημασία
της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης. Η έλλειψη εκπαίδευσης
στις δεξιότητες διαχείρισης συγκρούσεων αποτελεί σοβαρό εμπόδιο, ενώ η τεχνολογία και οι
σύγχρονες προσεγγίσεις, όπως η εικονική πραγματικότητα και η γονεϊκή συμμετοχή, προσφέρουν
νέες δυνατότητες. Η εργασία τονίζει την ανάγκη για εκπαιδευτικά προγράμματα που προάγουν
την ενσυναίσθηση και τη διαπολιτισμική ευαισθησία, καθώς και τη σημασία της υποστήριξης της
ψυχικής υγείας των εκπαιδευτικών. Τέλος, προτείνει την ανάγκη για περαιτέρω έρευνα στον
τομέα, ώστε να αναπτυχθούν στρατηγικές που θα ενισχύσουν τη διαχείριση συγκρούσεων και θα
προάγουν ένα θετικό κλίμα μάθησης.