dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Θωμαΐδη, Ρεγγίνα | |
dc.date.accessioned | 2025-02-26T10:05:33Z | |
dc.date.available | 2025-02-26T10:05:33Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17508 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course μικτής μάθησης εκπαιδευτικούς που θα κληθούν να διδάξουν σε χαρισματικούς μαθητές. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάστηκε ένα μάθημα με την μέθοδο PjBL (Project-Based eLearning ) και την αξιοποίηση της Υπολογιστικής Σκέψης με θέμα του project τα χαρισματικά παιδιά. Για την ανάπτυξη του μαθήματος αξιοποιήθηκε η μέθοδος της μάθησης βάσει έργου και παράλληλα ενσωματώθηκαν στρατηγικές και αρχές της υπολογιστικής σκέψης. Οι επιμορφούμενοι καλούνται να εργαστούν σε ομάδες, που οργανώθηκαν με τη χρήση των συνεργατικών στρατηγικών Brainstorming, Think Pair Share και Jigsaw.
Για τη διερεύνηση της επίδρασης του e-course στους επιμορφούμενους θα αξιοποιηθούν τα ερωτηματολόγια που μετρούν την ενδυνάμωση (LES – Weber et al., 2005) και της ρουμπρίκας QM (Quality Matters).
Εντούτοις, στο πλαίσιο του παρόντος μεταπτυχιακού, η ερευνητική διαδικασία δεν θα πραγματοποιηθεί και θα περιοριστεί μόνο στο σχεδιασμό του επιμορφωτικού μαθήματος. Η καινοτομία της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία ενός e-course που ενσωματώνει αρκετές καινοτομίες που το καθιστούν ένα ελκυστικό και αποτελεσματικό εργαλείο επιμόρφωσης για εκπαιδευτικούς χαρισματικών παιδιών. | el |
dc.format.extent | 104 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Δημιουργία ενός e-course για εκπαιδευτικούς με στόχο την αποτελεσματική ενδυνάμωση της υπολογιστικής σκέψης στην επίλυση προβλημάτων για χαρισματικά παιδιά | el |
dc.title.alternative | Designing an online course for educators focused on effectively developing computational thinking for problem-solving in gifted children | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the design, development, and evaluation of a blended learning e-course for educators who will be teaching gifted students. More specifically, a course was designed using the PjBL (Project-Based eLearning) method and the utilization of Computational Thinking, with the project's theme being gifted children. For the development of the course, the project-based learning method was utilized, and computational thinking strategies and principles were simultaneously incorporated. The trainees are asked to work in groups, organized using the collaborative strategies of Brainstorming, Think Pair Share, and Jigsaw.
To investigate the impact of the e-course on the trainees, questionnaires measuring empowerment (LES – Weber et al., 2005) and the QM (Quality Matters) rubric will be utilized. However, within the framework of this master's thesis, the research process will not be carried out and will be limited only to the design of the training course. The innovation of this thesis is the creation of an e-course that incorporates several innovations that make it an attractive and effective training tool for educators of gifted children. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | e-Course | el |
dc.subject.keyword | Gifted students | el |
dc.subject.keyword | Project-based learning | el |
dc.subject.keyword | Computational thinking | el |
dc.date.defense | 2025-02-05 | |