Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Ε΄ και ΣΤ' δημοτικού)

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΑντύπα, Άννα - Βασιλική
dc.date.accessioned2025-02-25T06:33:01Z
dc.date.available2025-02-25T06:33:01Z
dc.date.issued2024-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17504
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εξετάζει την ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας στους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στις τάξεις της Έ και ΣΤ΄ δημοτικού. Ειδικότερα, προτείνει την εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού μαθήματος (eCourse) που συνδυάζει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR), αναλύοντας την αποτελεσματικότητα της ενσυνειδητότητας στην ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι υπάρχει σημαντική βελτίωση στην αναγνώριση και η διαχείριση των συναισθημάτων των μαθητών ενώ η συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται περισσότερο ενεργή. Ωστόσο, παρά τα οφέλη, η έρευνα υπόκειται σε περιορισμούς όπως το περιορισμένο δείγμα της και την ανάγκη για ανανέωση της τεχνολογικής υποδομής. Για όλους αυτούς τους λόγους, προτείνονται ψηφιακές παρεμβάσεις, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν την ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας αλλά και να βελτιώσουν τη γενικότερη ψυχική υγεία των μαθητών. Συνολικά, η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να προτείνει νέους τρόπους ένταξης της ενσυνειδητότητας στη σύγχρονη εκπαίδευση αλλά και χρήσης των ψηφιακών εργαλείων με στόχο τη συνολική βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάπτυξη της ενσυνειδητότητας σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Ε΄ και ΣΤ' δημοτικού)el
dc.title.alternativeDevelopment of mindfulness in primary education students (grades 5-6)el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis postgraduate thesis examines the development of mindfulness in primary school students who are in grade E and F of their primary school. More specifically, it will provide an eCourse that involves the latest technologies, AI, and AR, examining its effectiveness for enhancing emotional intelligence through mindfulness and improving mental resilience in students. In turn, it points to the fact that students significantly improve their ability to recognize and manage their emotions; their participation in the educational process is becoming more active. However, despite the benefits, the research is subject to limitations such as its limited sample size and the need to update the technological infrastructure. For all these reasons, digital interventions are proposed, which can enhance the development of mindfulness as well as improve the overall mental health of students. Overall, this paper aspires to propose new ways of integrating mindfulness in contemporary education and using digital tools to improve the overall learning process.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕνσυνειδητότηταel
dc.subject.keywordΨυχική ανθεκτικότηταel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά εργαλείαel
dc.date.defense2025-02-05


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»