dc.contributor.advisor | Παρασκευά, Φωτεινή | |
dc.contributor.author | Αντύπα, Άννα - Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2025-02-25T06:33:01Z | |
dc.date.available | 2025-02-25T06:33:01Z | |
dc.date.issued | 2024-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17504 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εξετάζει την ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας στους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στις τάξεις της Έ και ΣΤ΄ δημοτικού. Ειδικότερα, προτείνει την εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού μαθήματος (eCourse) που συνδυάζει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και επαυξημένης πραγματικότητας (AR), αναλύοντας την αποτελεσματικότητα της ενσυνειδητότητας στην ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης και της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι υπάρχει σημαντική βελτίωση στην αναγνώριση και η διαχείριση των συναισθημάτων των μαθητών ενώ η συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται περισσότερο ενεργή. Ωστόσο, παρά τα οφέλη, η έρευνα υπόκειται σε περιορισμούς όπως το περιορισμένο δείγμα της και την ανάγκη για ανανέωση της τεχνολογικής υποδομής. Για όλους αυτούς τους λόγους, προτείνονται ψηφιακές παρεμβάσεις, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν την ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας αλλά και να βελτιώσουν τη γενικότερη ψυχική υγεία των μαθητών. Συνολικά, η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να προτείνει νέους τρόπους ένταξης της ενσυνειδητότητας στη σύγχρονη εκπαίδευση αλλά και χρήσης των ψηφιακών εργαλείων με στόχο τη συνολική βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας. | el |
dc.format.extent | 83 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Ε΄ και ΣΤ' δημοτικού) | el |
dc.title.alternative | Development of mindfulness in primary education students (grades 5-6) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | This postgraduate thesis examines the development of mindfulness in primary school students who are in grade E and F of their primary school. More specifically, it will provide an eCourse that involves the latest technologies, AI, and AR, examining its effectiveness for enhancing emotional intelligence through mindfulness and improving mental resilience in students. In turn, it points to the fact that students significantly improve their ability to recognize and manage their emotions; their participation in the educational process is becoming more active. However, despite the benefits, the research is subject to limitations such as its limited sample size and the need to update the technological infrastructure. For all these reasons, digital interventions are proposed, which can enhance the development of mindfulness as well as improve the overall mental health of students. Overall, this paper aspires to propose new ways of integrating mindfulness in contemporary education and using digital tools to improve the overall learning process. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ενσυνειδητότητα | el |
dc.subject.keyword | Ψυχική ανθεκτικότητα | el |
dc.subject.keyword | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικά εργαλεία | el |
dc.date.defense | 2025-02-05 | |