dc.contributor.advisor | Τσάκωνας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Θεοδωροπούλου, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2025-02-21T12:56:48Z | |
dc.date.available | 2025-02-21T12:56:48Z | |
dc.date.issued | 2025-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17501 | |
dc.description.abstract | παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού
λογισμικού με τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, με στόχο τη διδασκαλία γραμματικών στοιχείων σε
μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η εφαρμογή, με την ονομασία "Happy School" (διαθέσιμη
στο: https://happy-school.vercel.app/), επιδιώκει να συνδυάσει τη μάθηση με την ψυχαγωγία,
ενισχύοντας την κατανόηση των γραμματικών εννοιών μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων.
Το "Happy School" έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρέχει ένα ευχάριστο και διαδραστικό περιβάλλον
μάθησης, αξιοποιώντας στοιχεία παιχνιδοποίησης (gamification) που αυξάνουν την εμπλοκή και την
παρακίνηση των μαθητών. Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο επικεντρώνεται στις πτώσεις, τα γένη και τους
αριθμούς των ουσιαστικών, ενώ η εφαρμογή ενσωματώνει δυναμικές ασκήσεις και δραστηριότητες που
επιτρέπουν στους μαθητές να εξασκούνται μέσω παιχνιδιών και αυτοαξιολόγησης.
Η εργασία αναλύει τη σημασία της χρήσης διαδραστικών εφαρμογών στη διδασκαλία της γραμματικής,
καθώς και τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις που ενσωματώθηκαν στον σχεδιασμό του λογισμικού. Τέλος,
παρουσιάζονται οι δυνατότητες μελλοντικής εξέλιξης της εφαρμογής, συμπεριλαμβανομένης της
επέκτασης του εκπαιδευτικού περιεχομένου και της προσαρμογής του σε ευρύτερες μαθησιακές
ανάγκες. | el |
dc.format.extent | 15 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων γραμματικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | An educational software in the form of interactive game for teaching elements of grammar in primary education | el |
dc.type | Bachelor Dissertation | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis focuses on the design and development of educational software in the form of an interactive
game, aimed at teaching grammatical elements to students in primary education. The application, named
"Happy School" (available at: https://happy-school.vercel.app/), seeks to combine learning with
entertainment, enhancing the understanding of grammatical concepts through interactive activities.
"Happy School" is designed to provide an engaging and interactive learning environment, leveraging
gamification elements to increase student engagement and motivation. The educational content focuses
on noun cases, genders, and numbers, while the application incorporates dynamic exercises and
activities that allow students to practice through games and self-assessment.
The study analyzes the significance of using interactive applications in grammar teaching, as well as the
pedagogical approaches integrated into the software design. Finally, potential future developments of
the application are presented, including the expansion of educational content and its adaptation to
broader learning needs. | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Ανοικτός Εκπαιδευτικός Πόρος (ΑΕΠ) | el |
dc.subject.keyword | Διαδραστική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Γραμματική | el |
dc.subject.keyword | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.date.defense | 2025-01-31 | |