Απόψεις εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την εισαγωγή καινοτομιών στην εκπαίδευση

View/ Open
Keywords
Εκπαιδευτική καινοτομία ; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ; Στάσεις εκπαιδευτικών ; Ψηφιακή μάθηση ; Διεπιστημονικές προσεγγίσειςAbstract
Η παρούσα μελέτη διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την εισαγωγή εκπαιδευτικών καινοτομιών. Εξετάζει τις προκλήσεις, τις αντιλήψεις και τις στάσεις που διατηρούν οι εκπαιδευτικοί για την ενσωμάτωση νέων μεθοδολογιών και τεχνολογιών στο σχολικό σύστημα. Χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση ποσοτικής μεθόδου, η έρευνα αναλύει πώς αυτές οι καινοτομίες επηρεάζουν τις διδακτικές πρακτικές, καθώς και την υποστήριξη που απαιτείται για την αποτελεσματική εφαρμογή. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι ενώ καινοτομίες όπως τα εργαλεία ψηφιακής μάθησης και οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις θεωρούνται σε μεγάλο βαθμό ωφέλιμες, η υιοθέτησή τους συχνά παρεμποδίζεται από περιορισμένους πόρους, ανεπαρκή εκπαίδευση και αντίσταση στην αλλαγή. Με τον εντοπισμό των παραγόντων που διευκολύνουν ή εμποδίζουν την καινοτομία, αυτή η μελέτη παρέχει πληροφορίες τόσο στους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής όσο και τους εκπαιδευτικούς ηγέτες σχετικά με τη βελτίωση του πλαισίου υποστήριξης που είναι απαραίτητο για την προώθηση μιας κουλτούρας καινοτομίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.